• Anonym (Orolig)

    Ena bröstet läcker

    Hej! Är det någon mer som varit med om detta och vet lite mer vad det kan bero på eller råd:

    I en och en halv vecka så är jag sjöblöt under/på ena bröstet. Det blir värre för varje dag, och idag när jag skulle gå och duscha så var bh:n jätteblöt på ena kupan. Det hade tom gått igenom linnet. Försökte trycka ut från bröstvårtan men allt är så blött så jag kunde inte helt se om det är från bröstvårtan eller underifrån vid svettkörtlarna. Blir aldrig svett annars och har inte ansträngt mig alls dessa dagar.

    Vätskan känns oljig mellan fingrarna. Jag slutade med minipiller för några veckor sedan och tänkte att det kanske är någon hormonrubbning.. Men jag pratade med dom på kry och dom var inte alls så övertygade. Ska självklart ringa vc imorgon, men är det någon som känner igen det här?

  • Svar på tråden Ena bröstet läcker
  • Anonym (H)

    Är du gravid? Fått barn nyligen? Om inte ska du kolla upp det snarast. Viktigt!

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (H) skrev 2019-03-21 22:24:15 följande:

    Är du gravid? Fått barn nyligen? Om inte ska du kolla upp det snarast. Viktigt!


    Nej ingetdera. Åt minipiller och min särbo gjorde en vasektomi i höstas. Ska ringa så fort vc öppnar.
Svar på tråden Ena bröstet läcker