• Äldre 21 Mar 22:23
    2887 visningar
    25 svar
    +1
    25
    2887

    Nyfiken på tjejsex

    Hejsan alla tjejer/kvinnor därute.????????????

    Jag är en lyckligt gift kvinna med mannen i mitt liv och allt är toppen!

    Nu lyckades jag klämma fram att jag är sjukt sugen/nyfiken på att vara med en tjej och han tyckte det lät hur härligt som helst, och vill ju naturligtvis vara med ????

    Vill gärna att ni tjejer/kvinnor som haft turen att uppleva det delar med er nu.

    Hur var det? Bättre än ni trott? Sämre? Skönare? Vill veta allt! Hur fick ni kontakt osv.????

    Så nyfiken. Kram

  • Svar på tråden Nyfiken på tjejsex
  • Anonym (ziggy­)
    Äldre 22 Mar 13:34
    #2

    Har du läst "Tinas" erfarenheter i tråden "Erfarenhet av par plus par/ par plus man"...

  • älskam­igmuch­o
    Äldre 24 Mar 13:58
    #3

    Vad kul att du vill testa lesbiskt sex/ trekant! Jag är bisexuell o gillar att ha trekanter. Jag har haft många olika män o kvinnor och brukar oftast va den som är sexpartnern till paret. Jag har både varit med om att allt fokus varit på honom o att hon inte velat ha lesbiskt sex utan att han bara fått en till brud. Härligare är när både hon o han vill knulla med mig. Slicka och suga om vartannat.... Jag har bara bra saker att säga o önskar dig allt gott med slickande o stön... hör av dig om du undrar något mer

  • Äldre 24 Mar 14:52
    #4
    älskamigmucho skrev 2019-03-24 13:58:24 följande:

    Vad kul att du vill testa lesbiskt sex/ trekant! Jag är bisexuell o gillar att ha trekanter. Jag har haft många olika män o kvinnor och brukar oftast va den som är sexpartnern till paret. Jag har både varit med om att allt fokus varit på honom o att hon inte velat ha lesbiskt sex utan att han bara fått en till brud. Härligare är när både hon o han vill knulla med mig. Slicka och suga om vartannat.... Jag har bara bra saker att säga o önskar dig allt gott med slickande o stön... hör av dig om du undrar något mer


    Låter ju hur bra som helst! Hur har du tagit kontakt med dessa par? Eller är det dem som oftast tar initiativet? Krogen? Nätet? Vill veta allt från Hej till Hejdå. Hahaha.

    Ge mig mer info ;)
  • älskam­igmuch­o
    Äldre 24 Mar 14:58
    #5

    Det har varit så olika... oftast har det varit de som sökt upp mig. Antingen genom bekanta, vissa har blivit tipsade av andra som jag varit med. Rätt ofta på krogen o klubbar... Jag är rätt flirtig o gillar att prata om sex etc. Det börjar ofta lekfullt med lite hångel med tjejen etc o sen rullar det på...

  • älskam­igmuch­o
    Äldre 24 Mar 15:00
    #6
    +1

    Vill du veta mer hur det har gått till o så kanske du kan skicka ett pm så jag kan va lite mer detaljerad...

  • Äldre 24 Mar 15:24
    #7
    älskamigmucho skrev 2019-03-24 15:00:14 följande:

    Vill du veta mer hur det har gått till o så kanske du kan skicka ett pm så jag kan va lite mer detaljerad...


    Absolut :) Har skickat PM. TACK!
  • Anonym (Olydi­g)
    Äldre 24 Mar 16:19
    #9

    Jag är straight men fantiserar mycket om hur det skulle vara att få smisk över en annan kvinnas knän. Gärna en äldre och sträng kvinna. Massor med män vill smiska en kvinna men har inte lyckats träffa en kvinna som kan ge mig vad jag vill. Var hittar man det?

  • Äldre 24 Mar 16:29
    #10
    Anonym (Olydig) skrev 2019-03-24 16:19:40 följande:

    Jag är straight men fantiserar mycket om hur det skulle vara att få smisk över en annan kvinnas knän. Gärna en äldre och sträng kvinna. Massor med män vill smiska en kvinna men har inte lyckats träffa en kvinna som kan ge mig vad jag vill. Var hittar man det?


    Fan vad nice! Hur gammal är en äldre Kvinna? Jag kan vara både undergiven men oxå vara dominant o sträng ;) Fostrat många pojkar.... Hahaha.
  • Anonym (Olydi­g)
    Äldre 24 Mar 17:54
    #11
    LuckyLady40 skrev 2019-03-24 16:29:35 följande:

    Fan vad nice! Hur gammal är en äldre Kvinna? Jag kan vara både undergiven men oxå vara dominant o sträng ;) Fostrat många pojkar.... Hahaha.


    Kanske 45 och äldre. Är 24 själv och vill känna det som om jag fick smisk av en mamma eller mormor. Låter sjukt kanske men det är så jag vill känna. Hur skulle du smiska en olydig flicka?
  • Äldre 24 Mar 21:19
    #12
    Anonym (Olydig) skrev 2019-03-24 17:54:35 följande:

    Kanske 45 och äldre. Är 24 själv och vill känna det som om jag fick smisk av en mamma eller mormor. Låter sjukt kanske men det är så jag vill känna. Hur skulle du smiska en olydig flicka?


    Då är jag inte riktigt där åldersmässigt, men det går alltid lösa så man ser äldre ut än vad man är, brukar vara svårare att se yngre ut ;) Hur jag skulle göra? Det beror på hur olydig du har varit? Har en straffskala jag följer strikt. Ju olydigare, desto hårda straff....
Svar på tråden Nyfiken på tjejsex