• Anonym (Oavsiktligt rolig)

    Om en kille kan få er att skratta i sängen, kan det också vara ok?

    Mest riktat till kvinnor: Om du skulle ha sex med en man, och det inte var vidare bra sex, dåligt sex rentav, men jag njöt för fullt tiden det varade. För mig himmelskt, för dig ganska kasst, men om jag fick dig att skratta under sexet? Kanske åt något fånigt jag sa, hur nervös jag var, hur kåt jag blev bara av att se dig knäppa upp BH:n hur jag låter, hur jag kommer, hur långt och snett det flyger, inte kan sikta osv. Om du under sexet inte fått orgasm, det har vart lite mysigt kanske, men du har gapskrattat riktigt hjärtligt kanske ett halvdussin gånger före/under/efter sexet är det då en dålig erfarenhet?

    Skulle du ha sex med mig igen?

  • Svar på tråden Om en kille kan få er att skratta i sängen, kan det också vara ok?
  • Chattisen

    Det kan det absolut vara, det är ett gott tecken. Tyder på lättsamhet och avdramatiserad avslappnad samvaro. Goda odds enligt mig..

  • Anonym (ace)
    Chattisen skrev 2019-03-21 23:15:38 följande:

    Det kan det absolut vara, det är ett gott tecken. Tyder på lättsamhet och avdramatiserad avslappnad samvaro. Goda odds enligt mig..


    Första ligget med en ny partner, ibland flera ligg i början av en relation är inte alltid fyrverkerier. Det kan ta några gånger att bli samspelta i sängen. En partner som man kan prata med och skratta med (inte åt!) när det blir knas,  är värt mer än en orgasm.
  • Anonym (H)

    Hade du varit ett ons så hade jag sett det som en kul grej, men jag hade fortfarande tyckt att det var dåligt. Hade heller inte velat ha sex med dig igen då det hade känts onödigt.. Skratta kan jag göra framför tvn.

  • Anonym (H)

    Glömde tillägga att om vi hade dejtat så hade jag givit dig fler chanser då det kan ta ett tag innan man slappnar av med varandra och får till det.

  • Fjäril kär

    Alltså det beror på...

    Om du njuter , får utlösning och känner dig nöjd men inte bryr sig om att göra det skönt för mig utan väljer att skratta bort det istället då är du inte bara dålig utan rent av elak. Då hade jag blivit oerhört sårad och inte velat ses igen.

    Det hjälper ju inte mig att du är kåt av min kropp etc om jag fortfarande är otillfredsställd och inte får ut något av dig.

    Ett asgarv kan aldrig kompensera för dåligt sex.

    Jag uppskattar fniss och knäppa kommentarer i sängen men det ska vara något vi båda finner roande och inget som ska vara istället för sex.

  • Dragonkiller
    Fjäril kär skrev 2019-03-22 07:22:52 följande:

    Alltså det beror på...

    Om du njuter , får utlösning och känner dig nöjd men inte bryr sig om att göra det skönt för mig utan väljer att skratta bort det istället då är du inte bara dålig utan rent av elak. Då hade jag blivit oerhört sårad och inte velat ses igen.

    Det hjälper ju inte mig att du är kåt av min kropp etc om jag fortfarande är otillfredsställd och inte får ut något av dig.

    Ett asgarv kan aldrig kompensera för dåligt sex.

    Jag uppskattar fniss och knäppa kommentarer i sängen men det ska vara något vi båda finner roande och inget som ska vara istället för sex.


    Jag skulle aldrig få för mig att skratta i sängen om inte du hade fått komma! Det är så elakt och respektlöst mot sin partner så det liknar inget annat.
  • Anonym (Ann-Marie)

    Att försöka skratta bort dåligt sex är aldrig en bra idé.

    Är du inte intresserad av att bli bättre?

    Även om det går för fort för dig och är fumligt har du fortfarande fingrarna och en tunga du kan använda för att få mig att nå tillfredsställelse.

  • Anonym (Lkfkf)

    Nej. Det låter sjukt avtändande och egoistiskt.

  • Anonym (Humor är viktigt men inte överallt)

    Om det händer något som gör att vi båda skrattar tillsammans så är det helt okej och kan faktiskt stärka bandet mellan oss.

    Men om den ena går in för att få den andra att skratta under/efter sex så tycker jag det känns som helt fel ställe och skulle bli väldigt avtänd på det.

    Humor är otroligt viktigt i en relation och kan vara en stark dragningskraft till en person, men under sex så handlar det om lust och njutning primärt.

  • Anonym (Möjligt)

    Är det ens möjligt att skratta under själva sexet  

  • Anonym (Yes)
    Fjäril kär skrev 2019-03-22 07:22:52 följande:

    Alltså det beror på...

    Om du njuter , får utlösning och känner dig nöjd men inte bryr sig om att göra det skönt för mig utan väljer att skratta bort det istället då är du inte bara dålig utan rent av elak. Då hade jag blivit oerhört sårad och inte velat ses igen.

    Det hjälper ju inte mig att du är kåt av min kropp etc om jag fortfarande är otillfredsställd och inte får ut något av dig.

    Ett asgarv kan aldrig kompensera för dåligt sex.

    Jag uppskattar fniss och knäppa kommentarer i sängen men det ska vara något vi båda finner roande och inget som ska vara istället för sex.


    Håller med här, att vara nervös ovh tafatt första gångerna är ju ingen dealbreaker.

    Men att använda skämt för att skratta bort att man inte anstränger sig för partnern suger ju.

    Alltså, att säga hoppsan och skratta till är en sak.

    Att gå in för höhö va snett jag skjuter, nej tack.

    Om nån gapskrattar åt det är det för att dom märker att du vill det. Dom kommer skratta ännu högre när dom berättar för sina vänner.

    Fokusera på att lyssna in din partner istället för att ha en komedishow.
  • sleepingbeauty

    Jag hade inte tyckt att det var bra sex. Hade eventuellt kunnat ligga nån gång till om det var första gången men fortsätter det så hade jag avslutat kontakten.

  • Anonym (Ugh)

    Inget av det där låter särskilt roligt. Mest pinsamt och jobbigt.

    Men om du på riktigt fick mig att trivas och skratta under dejten hade jag gärna träffats igen. Så länge du visade på att du även vill lära dig att göra det skönt för mig.

  • Anonym (Tjejen)

    Nej, har aldrig förstått det där med humor och sex i kombination...alltså sexig flirthumor liksom absolut. Jo, kommer ihåg att jag skrattat lite upphetsat åt vissa saker där man trätt över gränser men det har inte varit åt löjliga misslyckanden.

  • Anonym (Oavsiktligt rolig)

    Jag försöker så gott jag kan, och det är inte jag som skrattar. Jag blir skrattad åt. Men det har blivit två gånger till sedan tråden skapades, så något måste jag gjort rätt eftersom hon tagit kontakt med mig och velat igen. Hon kanske vill ses igen idag eller ikväll också om hon får fem minuter över skriver hon.

  • Anonym (J)

    Jag, jag, jag, jag.... Nej jag skulle inte ha sex igen med nån som är så ego.

Svar på tråden Om en kille kan få er att skratta i sängen, kan det också vara ok?