• Anonym (-)
    Äldre 22 Mar 08:07
    101 visningar
    10 svar
    10
    101

    Fråga till män

    Skulle män ha problem med att träffa en kvinna som lider av inkontinens? Skulle det vara en dealbreaker för er eller skulle ni kunna acceptera det?

  • Svar på tråden Fråga till män
  • Anonym (DD)
    Äldre 22 Mar 08:10
    #1
    Anonym (-) skrev 2019-03-22 08:07:08 följande:

    Skulle män ha problem med att träffa en kvinna som lider av inkontinens? Skulle det vara en dealbreaker för er eller skulle ni kunna acceptera det?


    Jag har en bekant som är inkontinent och hon har aldrig haft problem med att skaffa pojkvänner. Hon tycker dessutom är det praktiskt att sova över för då slipper hon tvätta lakanen själv.
  • Anonym (...)
    Äldre 22 Mar 08:11
    #2

    Nej, det skulle inte vara en dealbreaker. Men hjälp finns att få, har för mig att de med en mindre operation ofta kan åtgärda detta.

  • Anonym (W)
    Äldre 22 Mar 08:19
    #3

    Det beror på. Läcker hon bara lite typ när hon skrattar och så är det inga problem. Det kan nästan vara lite gulligt till och med. Men händer det att hon kissar ner sig helt är det en annan femma. Det är rejält avtändande.

  • Anonym (Man43­)
    Äldre 22 Mar 09:46
    #4

    Jag skulle normalt sett inte haft minsta problem med det. Jag skulle dock haft svårt för det om kvinnan ifråga ständigt såg sig som ett offer och skämdes för det. Att se ner på sig själv, och dåligt självförtroende är aldrig attraktivt.

    I övrigt hade jag till och med sett det som attraktivt och kvinnligt. Jag inser att det låter konstigt, men så är det bara.

  • Anonym (-) Trådstartaren
    Äldre 22 Mar 10:30
    #5
    Anonym (DD) skrev 2019-03-22 08:10:12 följande:

    Jag har en bekant som är inkontinent och hon har aldrig haft problem med att skaffa pojkvänner. Hon tycker dessutom är det praktiskt att sova över för då slipper hon tvätta lakanen själv.


    Haha, man ska alltid sova över hos honom alltså?

    Skämt åsido, skönt att höra att det inte verkat påverka hennes möjligheter att hitta nån.
  • Anonym (-) Trådstartaren
    Äldre 22 Mar 10:31
    #6
    Anonym (W) skrev 2019-03-22 08:19:00 följande:

    Det beror på. Läcker hon bara lite typ när hon skrattar och så är det inga problem. Det kan nästan vara lite gulligt till och med. Men händer det att hon kissar ner sig helt är det en annan femma. Det är rejält avtändande.


    Hur kan det vara gulligt tycker du?

    Stora läckage händer men väldigt väldigt sällan.
  • Anonym (Ree)
    Äldre 22 Mar 11:22
    #7

    Det hade varit en dealbreaker för mig, jag har generellt väldigt svårt för urin.

  • Anonym (W)
    Äldre 22 Mar 15:18
    #8
    Anonym (-) skrev 2019-03-22 10:31:22 följande:

    Hur kan det vara gulligt tycker du?

    Stora läckage händer men väldigt väldigt sällan.


    Ledsen men jag hade valt bort dig.
  • Anonym (Sleaz­eball)
    Äldre 23 Mar 13:28
    #9

    Beror på vem du är i övrigt, en attraktiv kvinna skulle kunna komma undan med det. Det gör att hon hamnar i ett mer undergivet läge dessutom. Men räkna med att få pröjsa ny bäddmadrass om det sker en olycka. Sen dealbreaker för vad, relation eller sex? Chanserna till en relation ökar ju inte direkt, men samtidigt hamnar du i underläge när du lägger fram det. Bra, betyder att du får jaga mer i så fall. Funderar också på om det är en förlosningsskada? Det ger ju även rödflagg kring hur tight du är där nere. Det är en viktigare fråga. Så, ensam mamma, inkontinent och slapp .. nja. Då får du kämpa på bra i så fall, men jag hade nog utnyttjat det till max för sex och låtit dig tro att det fanns en chans till något mer och låtsats vara förstående. Allt handlar om hur attraktiv du är i övrigt.

  • Äldre 23 Mar 14:28
    #10

    Ingen dealbreaker.

Svar på tråden Fråga till män