• Stargirll

    VAD HÄNDER?

    Hej tjejer!

    Innan det hände så rökte jag, varje dag, lukten störde mig inte för fem öre. Men dom senaste 2 dagarna klarar jag inte av röklukt, jag mår så fruktansvärt illa och tidigare idag på bussen fick jag klökningar av lukterna där.

    Hade mens 2 mars, ÄL 16 Mars , Oskyddat sex 19 mars....

    Är jag gravid eller håller jag på att bli galen?

  • Svar på tråden VAD HÄNDER?
  • Sommarskuggan

    Du VILL vara gravid. Du har säkerligen googlat sönder google om gravidsymptom osv. Så din kropp blir skengravid och intalar dig att du har alla symptom som du läst om. Det är helt omöjligt att ha symptom två dagar efter sex. Om du är helt 100 på ägglossningsdatumet så är du inte heller gravid.

  • Ebo88

    Om du hade ägglossning den 16/3 så är du inte gravid om du hade sex den 19/3.

    Hade du haft sex den 17/3 hade du eventuellt kunna blivit gravid men den 19/3 är för sent

  • syntharen

    Om du är helt säker på att du hade ÄL den 16:e och du endast haft oskyddat sex den 19:e så kan du inte vara gravid. Men om det är så att du brukar ha ÄL just den dagen i cykeln men inte vet helt säkert (och det är inte alltid man kan veta helt säkert) så kan du ha haft ÄL senare och då kan du vara gravid.

  • Stargirll

    Hej alla!

    skulle haft mens fortf ingen mens ... Har gravsymptom som illamående och yrsel, kissar oftare ön vanligt ocks känns det som. Gjorde test idag ( cb) de va begativt, tog de dock runt 13 och då var det ej morgon urin. Jobbigt som fan detta

  • Stargirll

    Mensen skulle kommit igår lördag. Har alltid 28 dagar cykel , senaste mens första dag var 2 mars, har även mensvärk till och från men ingen mens kommer , så har det vart senaste veckan...

Svar på tråden VAD HÄNDER?