• Anonym (benranglet)

    hur ska en man se ut i kroppen?

    snart badsäsong, vilken manlig kändis har en kropp som ni tycker att män ska ha? ni som svarar, vilken kändiskvinna har ni själva kropp som?

  • Svar på tråden hur ska en man se ut i kroppen?
  • Anonym (dfg)

    Han ska se ut som han vill och inte bry sig om hur kvinnor tycker att han ska se ut som. Det samma gäller kvinnor.

  • Anonym (benranglet)
    Anonym (dfg) skrev 2019-03-23 10:49:52 följande:

    Han ska se ut som han vill och inte bry sig om hur kvinnor tycker att han ska se ut som. Det samma gäller kvinnor.


    så tycker jag också, tyvärr tar jag åt mig av andras kommentarer, de som kommenterat är själva långt ifrån tränade, och deras män också, så man undrar vad som driver såna människor att kommentera andras kroppar negativt
  • Pentra

    Varför måste jag se ut som en kändis för att vara någon och betyda något?! Varför får inte jag vara just jag?! Varför får inte varje normal människa vara den just han/hon etc är?! ... /Pentra

  • Anonym (benranglet)
    Pentra skrev 2019-03-23 11:18:22 följande:

    Varför måste jag se ut som en kändis för att vara någon och betyda något?! Varför får inte jag vara just jag?! Varför får inte varje normal människa vara den just han/hon etc är?! ... /Pentra


    det vet jag inte, jag vill höra lite åsikter vilka kroppar tjejer gillar, så man får lite hum om man ska träna på ett visst sätt, och då är det enklast att nämna kändisar
  • Pentra
    Anonym (benranglet) skrev 2019-03-23 11:21:43 följande:
    det vet jag inte, jag vill höra lite åsikter vilka kroppar tjejer gillar, så man får lite hum om man ska träna på ett visst sätt, och då är det enklast att nämna kändisar

    Både min sambo och min VMF har olika personligheter och olika kroppar, och inte tränar på gym. Jag älskar dem och dras till dem båda två för deras utstrålning, vibbar och för kemin som uppstår; ja, för helheten helt enkelt. Jag vet att, söker jag yta så är det yta jag kommer att finna, så för mig är det inte intressant. Jag vill ha djup i en relation. Så, sådana som har skrivit till mig i mail att de t.ex. ser ut som Johnny Depp har jag brutit kontakten med och inte skrivit en enda stavelse tillbaka till. Jag vill ha en kille/man som inte eftersträvar att se ut som någon annan, speciellt inte om han vill se ut som en kändis. Dessutom, det som många ser eom en estetiskt snygg kropp ör inte alls alltid synonymt med en hälsosam kropp, och jag ser gärna att han sköter om sin inre hälsa före skalet. Det finns många som bitit i ett vackert och glänsande äpple och funnit att det är rutet på insidan... ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Johanna)

    Alltså... Att jag estetiskt uppskattar en viss känd person betyder inte att det är så jag vill att en partner ska se ut.

    I mitt yrke träffar jag emellanåt en och annan kändis och att bara träffa dom på riktigt gör att attraktionen försvinner helt för de jag innan tyckte var ganska läckra.

  • Anonym (Hälsosam)

    Jag blir attraherad av människor som tar hand om sig själva. Ser till att äta bra mat och träna regelbundet. Jag tycker inte det är attraktivt med män som är alldeles för muskulösa. Lite är okej. Sen gillar jag långa män .. och normal i kroppsbyggnad.

  • Anonym (dezzy)
    Pentra skrev 2019-03-23 11:18:22 följande:

    Varför måste jag se ut som en kändis för att vara någon och betyda något?! Varför får inte jag vara just jag?! Varför får inte varje normal människa vara den just han/hon etc är?! ... /Pentra


    Att beskriva sin kropp med en annan persons utseende betyder inte att man vill vara den personen.
  • Panke

    Kändis vet jag inte. Jag är kvinna och spinkig. Föredrar en man med lite kroppshydda, inga gymmade muskler utan mer björntypen.

Svar på tråden hur ska en man se ut i kroppen?