• Äldre 24 Mar 18:55
    264 visningar
    1 svar
    1
    264

    Hcg efter missfall



    Hej! Hur lång tid har de tagit för er att sjunka med hcg efter tidigt missfall (v5)?

    Jag får supersvagt på rfsu vanliga test, bild ovan o ganska starkt på ältest. Är nu 3 veckor sedan min blödning började med missfallet. Blödde i 5 dagar testade digitalt gravid 1-2 samtidigt som blödningen slutade. Efter 7 dagar fick jag ej gravid på digitala..har väntat på äl nu i 8 dagar sen cd 14 men ej fått utslag. Är de fört att hcg fortfarande är kvar? Suck.
  • Svar på tråden Hcg efter missfall
  • Anonym (...)
    Äldre 24 Mar 19:28
    #1
    jooo skrev 2019-03-24 18:55:36 följande:
    Hej! Hur lång tid har de tagit för er att sjunka med hcg efter tidigt missfall (v5)?

    Jag får supersvagt på rfsu vanliga test, bild ovan o ganska starkt på ältest. Är nu 3 veckor sedan min blödning började med missfallet. Blödde i 5 dagar testade digitalt gravid 1-2 samtidigt som blödningen slutade. Efter 7 dagar fick jag ej gravid på digitala..har väntat på äl nu i 8 dagar sen cd 14 men ej fått utslag. Är de fört att hcg fortfarande är kvar? Suck.
    Jag fick blankt test ca 1 vecka efter mina missfall. Ena gången tog jag även blodprov och då hade jag ca 20 några dagar efter missfallet, dvs nästan obefintligt. Det dröjde dock till dag 27 och 29 innan jag fick ägglossning igen.
Svar på tråden Hcg efter missfall