• Anonym (Behöver svar)

    Gdansk, Polen.

    Undrar om det är någon här på FL som varit i Gdansk nyligen? Skulle behöva lite svar på frågor jag har, kan skicka privat svar också, allt är välkommet. Skriver inte mer nu, om varför, behöver vara privat.

  • Svar på tråden Gdansk, Polen.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (...) skrev 2019-03-29 12:49:53 följande:
    Kommer du fram till något? Vart leder detta? Vadan denna nyfikenhet på gdansk?

    Man 36. Gift. Jag har varit där i nytta och nöje, främsta syftet var att köpa upp rejält med byggmaterial o öl o sprit med mera.
    Anonym (Behöver svar) skrev 2019-03-29 08:11:30 följande:
    Vad gjorde du där, om jag får fråga? Är du man/kvinna, ålder, singel i förhållande? Många frågor.
    Precis...Vart vill du komma?

  • Anonym (Behöver svar)
    Anonym (...) skrev 2019-03-29 12:49:53 följande:

    Kommer du fram till något? Vart leder detta? Vadan denna nyfikenhet på gdansk?

    Man 36. Gift. Jag har varit där i nytta och nöje, främsta syftet var att köpa upp rejält med byggmaterial o öl o sprit med mera.


    Har misstankar som är svåra att bevisa, därför söker jag någon som varit där vid ett visst datum.
  • Anonym (J)

    Gdansk är rätt stort. Förstår inte hur du ska kunna bevisa något för att någon råkade vara på plats samtidigt.

  • TotteE

    Stan är lika stor som Göteborg på ett ungefär... Att två personer varit där samtidigt behöver inte säga så mycket

  • Anonym (Behöver svar)
    Anonym (J) skrev 2019-03-31 22:19:40 följande:

    Gdansk är rätt stort. Förstår inte hur du ska kunna bevisa något för att någon råkade vara på plats samtidigt.


    Värt ett försök iaf. Kanske bott på samma hotell, samma flyg, restauranger nattklubbar osv. Ofta när man är utomlands och hör att nån annan också pratar svenska kan man ibland börja snacka och hänga...
  • Anonym (Behöver svar)
    TotteE skrev 2019-03-31 23:13:41 följande:

    Stan är lika stor som Göteborg på ett ungefär... Att två personer varit där samtidigt behöver inte säga så mycket


    Värt ett försök iaf. Ibland är världen liten och man kan stöta ihop med folk på de mest udda ställen..
  • Anonym (...)

    Att hitta nån här på forumet, som varit i Gdansk samma tid, som dessutom kommer ihåg det (vitnessuppgifter som är ett halvår gamla är rätt kassa, om det inte verkligen är något som etsat sig fast i minnet), som träffat 1 specifik person, och som kan hjälpa dig att bevisa eller motbevisa dina misstankar, det är lite samma sannolikhet som att hitta en nål i en höstack i 1000m3 storleken.

    Tyvärr lär du misslyckas med detta.

  • Anonym (Behöver svar)
    Anonym (...) skrev 2019-04-03 17:49:59 följande:

    Att hitta nån här på forumet, som varit i Gdansk samma tid, som dessutom kommer ihåg det (vitnessuppgifter som är ett halvår gamla är rätt kassa, om det inte verkligen är något som etsat sig fast i minnet), som träffat 1 specifik person, och som kan hjälpa dig att bevisa eller motbevisa dina misstankar, det är lite samma sannolikhet som att hitta en nål i en höstack i 1000m3 storleken.

    Tyvärr lär du misslyckas med detta.


    Så är det troligen. Men man vet aldrig..
Svar på tråden Gdansk, Polen.