• Anonym (Nya flamman)

    Är kvinnor verkligen så ytliga?

    Jag har alltid tänkt att kvinnor inte vill såra och att de går mer efter personlighet.

    Min nya bekantskap har en annorlunda penis och har ett enormt komplex för den. Både för sig själv och för att föredettorna sagt elaka saker om den både under förhållandet och när de gjort slut.

    Jag är den första han känner sig bekväm med naken och den första som kan se honom naken i dagsljus.

    Är kvinnor överlag så elaka?

    Jag skulle aldrig säga något negativt om någons kroppsdel .

    Så män har ni fått elaka kommentarer om er penis/annan kroppsdel?

    Kvinnor har ni sagt nedlåtande saker om era män?

  • Svar på tråden Är kvinnor verkligen så ytliga?
  • cleoeme

    Varför skulle kvinnor vara annorlunda än någon annan? Alla människor säger skit ibland. Alla människor sårar.

    Sluta ha komplex över ditt kön så slutar du ta så illa vid dig när någon kommenterar den.

  • Xzx
    cleoeme skrev 2019-03-26 06:55:04 följande:

    Varför skulle kvinnor vara annorlunda än någon annan? Alla människor säger skit ibland. Alla människor sårar.

    Sluta ha komplex över ditt kön så slutar du ta så illa vid dig när någon kommenterar den.


    Så otroligt insiktslöst och korkat svar. "Sluta ha problemet så finns det inte".

    Klart kvinnor också kan vara elaka! Dock att hoppa på någon för något dom inte kan rå för är aldrig okej. Oavsett om det är hudfärg, hur kuken ser ut, vad man har för typ av hår osv. Sånt är bara jävligt lågt och allmänt vidrigt och säger ofta mer om personen som uttrycker det...
Svar på tråden Är kvinnor verkligen så ytliga?