• Anonym (Förvi­rrad)
    Äldre 26 Mar 08:12
    1990 visningar
    6 svar
    6
    1990

    Attraherad av chefen

    Hej.

    Jag har snart i över 1 år haft en extremt jobbig situation med min chef. De ligger någon spänning mellan oss som till början var lite mysig men som nu börjar bli jätte jobbig. Vi ger långa heta blickar åt varandra i korridoren eller i fika bordet, vi båda har familj och varken jag eller chefen skulle göra något på sidan av (vad jag vet). Men han är extremt professionell i övrigt förutom blickarna. Denna situation blir bara värre och värre, jag får han inte ur min skalle. Älskar min sambo men är så sjukt attraherad av chefen och har verkligen börjat träna efter honom, längtar verkligen till måndag efter en helg för att få se honom. När vi har avstämming/möten så är stämningen väldigt spänd mellan oss. Efter APT så släppte spänningarna och vi kunde sitta och prata rätt mycket (där jag kom på mig själv att helvette vad jag låter flirtig), efter detta blev jag bara mer intresserad av honom. Som sagt är han otroligt professionell och skulle aldrig tänka att han skulle försöka göra något närmande eller liknande. Har verkligen försökt att tänka att de kommer gå över att de bara är lite spänning men de går inte över! De blir bara större och större och jag vet verkligen inte hur jag ska lösa problemet. Håller jag på att bli kär i min chef eller är de bara en spänning? Någon som varit i liknande situation? Jag har i övrigt världens bästa jobb och skulle aldrig tänka mig att byta.

  • Svar på tråden Attraherad av chefen
  • Anonym (Konto­rsäven­tyr)
    Äldre 26 Mar 08:27
    #1

    Det är sexigt att fantisera om sin chef. Jag minns särskilt en. Hon sov över på sitt kontor ibland. Jag fantiserade om att jag besökte henne där.

  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 08:28
    #2

    Hur fick du henne ur tankarna? Upplevde du att du fick svar på dina blickar från henne och hur hanterade du de?

  • Anonym (Konto­rsäven­tyr)
    Äldre 26 Mar 08:50
    #3
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-03-26 08:28:56 följande:

    Hur fick du henne ur tankarna? Upplevde du att du fick svar på dina blickar från henne och hur hanterade du de?


    Med tiden gick det över. Var nog mest mina egna fantasier. Hon var äldre och hade stora bröst, räckte för att jag skulle bli kåt. Jag var bara 25 Tungan ute
  • Anonym (Jens)
    Äldre 26 Mar 09:09
    #4

    Du kan inte styra känslor men du kan däremot bestämma dig för hur du agerar eller inte agerar på dom.

    Sluta med trånande blickar och sluta sök hans sällskap och närhet. Bete dig professionellt helt enkelt. Du lägger ju mer ved på brasan genom att agera på känslorna.

    Tyck gärna att han är snygg men låt det stanna där.

  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 22:05
    #5

    Har många gånger funderat om jag borde säga något åt honom. Typ att jag har svårt att jobba i hans närvaro eller liknande, men de kanske bara är dumt?

  • Anonym (Jens)
    Äldre 27 Mar 07:30
    #6
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-03-26 22:05:16 följande:

    Har många gånger funderat om jag borde säga något åt honom. Typ att jag har svårt att jobba i hans närvaro eller liknande, men de kanske bara är dumt?


    Hur tänkte du nu? Han är din chef, det kan orsaka en jobbig sits rent arbetsmässigt, han kan ge dig andra uppgifter eller omplacera dig .

    Ni är upptagen båda två. Vad skulle ett erkännande göra för nytta i det läget? Han kan ju tro att det är fritt fram för lite otrohet här. Är det vad du vill? Ska du krossa två äktenskap bara för att det är lite vått i trosorna?
Svar på tråden Attraherad av chefen