• Äldre 26 Mar 08:16
    1371 visningar
    6 svar
    6
    1371

    Sex med okända

    Hej...

    Jag har länge varit nyfiken på att medverka i en trekant med för mig totalt okända människor.

    Jag har fantisera mycket och länge om hur, var och hur jag skulle vilja att det ska vara. Jag är öppen för det mesta. Har en dröm fantasi som jag verkligen verkligen känner att jag vill förverkliga. Och det är att bli inbjuden av pojkvän /man att medverka i en trekant, men att tjejen /fru har typ ögonbindel på sig och jag börjar tillfredsställa henne medan pojkvän /mannen kollar på. Och när hon är tillräckligt upphetsad så då tar jag bort ögonbindeln och förhoppningsvis så fortsätter vi ha sex och pojkvännen /mannen tittar på..

    Jag tar gärna emot tips och råd på seriösa chattar eller hemsidor som man kan vända sig till och komma i kontakt med liknande.. Mvh Roobin

  • Svar på tråden Sex med okända
  • Anonym (...)
    Äldre 26 Mar 09:09
    #1

    En trekant där killen bara tittar på? Låter inte som trekant, mer cuckoldaktigt

  • Äldre 26 Mar 09:14
    #2

    Det låter som att du vill att hon inte ska veta att det inte är hennes kille som går ner på henne?

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Thu 4 Jul 2019 13:45
    #3
    +2

    Vi har gjort detta men att min man var med hela tiden. De satte sig på varsin sida om mig i soffan och jag fick känna på dem båda. Sedan sög jag den okända men han kom ganska snabbt så jag fick ta av mig ögonbindeln.
    Hade gärna blivit knullad med ögonbindeln på men vi fortsatte när han laddat om.
    En gång på en swingersfest ingick det att alla skulle ha ögonbindel på som inledande lek (vi minglade först som vanligt så man fick ju koll på vilka som var där) och värdinnan placerade ut oss i rummet och bytte placeringar med jämna mellanrum. 
    Efter att sugit tre män så var det tillåtet att ta av sig ögonbindeln men jag valde att ha den på. 
    Blev ledd till en fåtölj och 2 st turades om att ta mig bakifrån innan en av dom kom i min mun. 
    Vet inte vem vilka jag hade sex med men det är ett av det sexigaste minnena jag har. 

  • Thu 4 Jul 2019 22:52
    #4
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-07-04 13:45:37 följande:

    Vi har gjort detta men att min man var med hela tiden. De satte sig på varsin sida om mig i soffan och jag fick känna på dem båda. Sedan sög jag den okända men han kom ganska snabbt så jag fick ta av mig ögonbindeln.
    Hade gärna blivit knullad med ögonbindeln på men vi fortsatte när han laddat om.
    En gång på en swingersfest ingick det att alla skulle ha ögonbindel på som inledande lek (vi minglade först som vanligt så man fick ju koll på vilka som var där) och värdinnan placerade ut oss i rummet och bytte placeringar med jämna mellanrum. 
    Efter att sugit tre män så var det tillåtet att ta av sig ögonbindeln men jag valde att ha den på. 
    Blev ledd till en fåtölj och 2 st turades om att ta mig bakifrån innan en av dom kom i min mun. 
    Vet inte vem vilka jag hade sex med men det är ett av det sexigaste minnena jag har. 


    Det låter ju riktigt häftigt! det skulle jag gärna göra.
  • Anonym (Man 43)
    Thu 4 Jul 2019 23:06
    #5
    +1
    Pussan skrev 2019-07-04 22:52:26 följande:

    Det låter ju riktigt häftigt! det skulle jag gärna göra.


    Dra ihop nått.. Jag är på ha ha
  • älskam­igmuch­o
    Fri 5 Jul 2019 07:42
    #6
    +1

    Har gått med på olika trekanter o gruppsex med bindel o njutit extremt av att vara med okända. Låter så sexigt att va den tjejen som blir slickad

Svar på tråden Sex med okända