• Äldre 26 Mar 10:32
    488 visningar
    6 svar
    6
    488

    SNÄLLA HJÄLP!! Ser ni strecket?? Behöver flera som skriver

    Hej har gjort ett test igår- ej på morgonurinen

    några dagar innan BIM

    Ser ni strecket eller är jag helt galen :D

  • Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP!! Ser ni strecket?? Behöver flera som skriver
  • Äldre 26 Mar 10:42
    #1

    Jag ser ett svagt streck men det ser lite grått ut. Skulle inte lita på det men testa igen om 2-3 dagar, är det nåt så borde det bli mkt starkare då. Lycka till!

  • Äldre 26 Mar 10:45
    #2
    Lydia19877 skrev 2019-03-26 10:32:27 följande:

    Hej har gjort ett test igår- ej på morgonurinen

    några dagar innan BIM

    Ser ni strecket eller är jag helt galen :D


    Det är svårt att säga så mycket om ett test när det är så tidigt. Om jag var du skulle jag ta ett test med kanske tre dagar mellanrum och se om strecket ökar i styrka. :)
  • Äldre 26 Mar 10:53
    #3

    Jag ser det absolut! Ta ett till :) Är också testnarkoman och tycker det är sjukt spännande ????

  • Äldre 26 Mar 12:07
    #4

    Du ska inte bryta upp graviditetstestet. Jag gjorde tyvärr det och trodde jag var gravid men det var bara kontrollstrecken som alltid visar plus under stickan som lurade mig. Är det negativt på stickan så är det förmodligen negativt. Ta ett nytt test om några dagar :)

  • Äldre 26 Mar 12:31
    #5
    askyfullofstars skrev 2019-03-26 12:07:56 följande:

    Du ska inte bryta upp graviditetstestet. Jag gjorde tyvärr det och trodde jag var gravid men det var bara kontrollstrecken som alltid visar plus under stickan som lurade mig. Är det negativt på stickan så är det förmodligen negativt. Ta ett nytt test om några dagar :)


    Hej!
    Tack för svar.. det är ingen kontrollstreck, det är samma streck som finns under stickan vid glasfönstret, det var en smutsbit på den drf drog ja bort "locket"
    Men jag håller absolut med dig =)
  • Äldre 13 Apr 14:44
    #6

    Det syns inga bilder alls i denna tråd.....!

Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP!! Ser ni strecket?? Behöver flera som skriver