• Anonym (Berit­)
    Äldre 26 Mar 18:02
    82 visningar
    6 svar
    6
    82

    Kostnad flytta?

    Jag vet att det är jättesvårt att svara på men någon kanske vet ett ungefär vad det kostar med flyttfirma att frakta lite grejer ca 15 mil.

    Dvs att dom bara behöver lasta in kartongerna. Är dessutom bara max 10 kartonger och inga möbler. Ingen flytt alltså

  • Svar på tråden Kostnad flytta?
  • Äldre 26 Mar 18:05
    #1

    Hur långt är ett snöre?

    Alla firmor tar olika, så du måste ringa runt till några och få en blick över vilken du ska välja.

  • Anonym (Hyra bil)
    Äldre 26 Mar 18:39
    #2

    Som föregående säger är det omöjligt att svara på. Men vill du komma undan billigt och klarar att bära själv så kan du hyra en liten skåpbil och frakta det själv.

  • Anonym (Berit­) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 20:19
    #3

    Nu har jag inget körkort. Och jag känner tyvärr ingen som kan köra heller. Annars hade det vart det ultimata självklart.

    Tänkte bara om någon har en liten hum som exempel så jag hade nåt att gå på.

    Men jag får helt enkelt sätta mig och ringa.

  • Anonym (...)
    Äldre 26 Mar 20:40
    #4

    Kolla vad en stor 9 personers taxi kostar. Det är så lite saker att jag tror det blir dyrare att använda sig av flyttfirma än att använda taxi istället. Men då får du ju lasta och lossa dina 10 kartonger själv

  • Anonym (Berit­) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 23:25
    #5
    Anonym (...) skrev 2019-03-26 20:40:05 följande:

    Kolla vad en stor 9 personers taxi kostar. Det är så lite saker att jag tror det blir dyrare att använda sig av flyttfirma än att använda taxi istället. Men då får du ju lasta och lossa dina 10 kartonger själv


    Det var ju en väldigt bra idé faktiskt. Det ska jag kolla upp.
  • Äldre 26 Mar 23:30
    #6
    Anonym (...) skrev 2019-03-26 20:40:05 följande:

    Kolla vad en stor 9 personers taxi kostar. Det är så lite saker att jag tror det blir dyrare att använda sig av flyttfirma än att använda taxi istället. Men då får du ju lasta och lossa dina 10 kartonger själv


    Skrattar.. fast idéen var ju inte helt dom, be plocka bort säten bara, så dina lådor får plats.
Svar på tråden Kostnad flytta?