• Äldre 27 Mar 19:01
    1271 visningar
    3 svar
    3
    1271

    Trackaderad av min hyresvärd

    Har nån här erfarenhet av den privata hyresvärden MYRKOTTEN AB?

  • Svar på tråden Trackaderad av min hyresvärd
  • Mon 1 Apr 2019 22:45
    #1

    Usch. Vad hemskt. Vad har hänt?

  • Mon 1 Apr 2019 22:45
    #2

    Vet vilka de är.

  • Thu 4 Apr 2019 18:32
    #3

    Min kille torrkokade av misstag korv i vintras så brandkåren kom. Därefter har vi haft ett bråk på 5 år totalt där grannen stördes men det hela är mkt överdrivet... fick en rättelse anmodan om båda dessa tillf nyligen där det står att rättelse omedelbart måste ske vilket har skett på dom punkter som stämmer. Allt i rättelsen stämmer ju inte. Hyresvärden skriver att jag har förstört hans egendom så som att jag skulle ha vandaliserat min brevlåda men på den finns inte en skråma. Han påstår jag vandaliserat hans spisplattor men även dom E det ju inget fel på:( det r några kniv märken på bänkskivan i köket som är i trä o med åren har den fuktskadats. PGa detta vill han nu vräka mig. Jag mår så dåligt:( jag har skrivit till honom

    Att rättelse har vidtagits och jag är mitt uppe i lgnh byte o ännu inte hämtat ut min rek vräkning... tipps på vad fan jag ska göra? Har ju kont me Hyresgästsföreningen samt vräkningsförebyggande på soc. Tror ni han kan vinna i en rättstvist att få mig vräkt trots att rättelser har vidtagits från min sida?

Svar på tråden Trackaderad av min hyresvärd