• Anonym (Är detta början av kärlek­?)
    Äldre 29 Mar 07:06
    978 visningar
    9 svar
    9
    978

    Jag kan inte sluta tänka på henne - Men jag känner inga kärleks känslor för henne

    Vad är det egentligen med mig?

    Jag kände mig så glad för några månader sedan och allt flöt på i mitt liv med volontärsarbeten och studier. Jag gör massa andra aktiviteter på fritiden också.

    Jag har brutit kontakten med min biologiska familj för mer än ett år sedan. Sedan dess har alltid bara känts bra.

    Jag bor på ett skyddad boende. - Jag vill bara skriva den korta information.

    Men sen kom någonting som jag inte tror är kärleken och jag vet inte riktigt vad det är med mig.

    En personal som förvirrar mig med hennes agerade. Hon kallade mig snygging efter att hon börjat där, i början under hennes arbetstider/uppdrag sa hon diverse saker som tydde på att jag var en attraktiv man. Jag kände mig speciell för henne.

    Jag befinner mig inte så ofta på boendet. Jag pluggar och mycket tid går åt andra saker utomhus.

    Men någonting har hänt och under hennes uppdrag/arbetstider på boendet så får jag en känsla av ''kyla''. Det är inte samma sak som förut. Jag känner mig då att jag har gjort någonting.

    Men om det sker aktiviteter som socialen bjuder på. Råkar hon följa med, så kan hon återkomma till det där som hon tidigare gjort. Det är inte så att hon raggar, och jag kan inte heller säga i detalj. För det känns som om jag har givit ganska mycket information, så om jag skulle skriva i detalj vad hon gör/gjort så skulle jag nog outa mig.

    Men det är inte direkt raggningar. Men det är någonting annat som jag inte kan hjälpa att det signalerar att hon skulle vilja träffas på fritiden. Jag önska att jag kunde skriva i detalj eller vad hon gjort, men jag är rädd att outa mig.