• Tezzi1

    Positivt??

    Har tagit flera tester och alla har haft svaga streck. Har BIM imorgon och är såååå otålig!! Fick också negativt på clearblue digitalt (dock inte morgonurin) därför känner jag mig väldigt osäker.

  • Svar på tråden Positivt??
  • Anonym (Anonym)

    Man skymtar ju verkligen ett sträck! Kanske bättre att vänta till imorgon bitti och testa med morgonrurin?! Håller tummarna för dig

  • Tezzi1

    Jag är otålig, men vet sen innan att jag trott mig se streck på RFSU och inte varit gravid. Men nu är faktiskt alla streck ljusrosa och det är ungefär 5 stycken jag har tagit och det har varit lika på alla.. men jag ska ta ett imorgonbitti också om inte mensen har kommit! Tack för stödet ????

  • Tezzi1

    Skulle göra en emoji inte massa frågetecken.. :P

    Har tagit två till tester under eftermiddagen/kvällen och där finns också svaga streck. Ville bara dela med mig av min otålighet. Har svårt att tro eller hoppas att jag skulle vara gravid och isåfall så är dessa testen skit. Återstår och se :D

  • Anonym (Ladida)

    Om det visar lika imorgon så där svagt alltså skulle jag köpa ett annat test från ett annat märke faktiskt, clearblue vanligt test. Eller apotekets egna, Det är lite billigare om man inte vill lägga hur mycket som helst. Men jag ser ju ett svagt streck iaf, håller tummarna :)


    Tezzi1 skrev 2019-03-30 22:15:50 följande:

    Skulle göra en emoji inte massa frågetecken.. :P

    Har tagit två till tester under eftermiddagen/kvällen och där finns också svaga streck. Ville bara dela med mig av min otålighet. Har svårt att tro eller hoppas att jag skulle vara gravid och isåfall så är dessa testen skit. Återstår och se :D


  • Tezzi1

    Morgonens.. lika svagt eller tillochmed svagare. Antar att det bara är o vänta på mensen :(

    Förresten vad dålig kvalité det blir på bilderna när man lägger dom i ett inlägg såhär, men här är iallafall morgonens.

Svar på tråden Positivt??