• Padlock

    Ont i tjejmagen

    Hej.

    Undrar om någon kan hjälpa mig med min förvirring/oro. Nån som haft samma i koppling med oskyddat eller som tjej bara helt enkelt.

    Jag hade oskyddat sex i början av januari.

    I ca 2 månader har jag haft molande värk i nedre delen av magen. I början gjorde det mer ont i sidan sen har det varit i hela nedre delen och är fortfarande.

    Jag har varit förstoppad i flera dagar sen kunnat gå sen förstoppad igen osv osv ungefär lika länge.

    Ibland trycker det i underlivet och ibland värker det i svanken.

    Jag har haft mens 3 ggr sedam sexet och tagit 3 graviditest som visat negativt.

    Jag gick till VC nu i dagarna för något är det ju som inte stämmer. Han tryckte på min mage och det gjorde ont när han tryckte där nere (där det moler)

    Jag fick ta blodprov för att kolla blodstatus och snabbsänkan.

    Jag väntar på provsvaren nu.

    Jag har googlat som en galning, vissa symtom stämmer in på mycket osv.

    Kan det vara inflammation, könssjukdom etc?

    Oavsett mina googlingar eller våra gissningar så vet jag ju så klart inget förs provsvaren kommer. Vill bara ha rådgivning eller bollplank ????

  • Svar på tråden Ont i tjejmagen
  • Anonym (tjej)

    [quote=79537054][quote-nick]Anonym (eh?) skrev 2019-03-30 16:45:15 följande:[/quote-nick]Vad är en tjejmage?[/quote

    Är tjej och undrar detsamma?! Har läst om denna "tjejmage" ett flertal gånger, men aldrig fattat vad det är.

    Håller för övrigt med signaturen Anonym (Kkk) Låter som att du är förstoppad, då gör det ont i magen/i sidan. Köp lactulos på apoteket.

  • Anonym (J)
    Anonym (tjej) skrev 2019-04-05 19:19:23 följande:

    [quote=79537054][quote-nick]Anonym (eh?) skrev 2019-03-30 16:45:15 följande:[/quote-nick]Vad är en tjejmage?[/quote

    Är tjej och undrar detsamma?! Har läst om denna "tjejmage" ett flertal gånger, men aldrig fattat vad det är.

    Håller för övrigt med signaturen Anonym (Kkk) Låter som att du är förstoppad, då gör det ont i magen/i sidan. Köp lactulos på apoteket.


    Tjejmage är en kroppsdel som endast bimbos har , därför är okänd för resten av befolkningen.
Svar på tråden Ont i tjejmagen