• älskamigmucho

    hur mycket ställer ni upp?

    Hej, hur mycket ställer ni upp på er partner / era kk:s önskemål? Jag ställer upp på allt möjligt som de vill o tänder på... gör fler det? Jag har haft en massa kinky killar som fått knulla mig så gott som hur de vill... är ni likadana? Få som inte fått ta mig som de vill.... har en man som gillar att dela mig med andra o han är inne på en massa olika saker. Även andra kk:n som jag låter ta mig utan att fråga mer... är jag ok även om de får knulla mig hur som helst så hårt o länge de vill o var o när de vill???

  • Svar på tråden hur mycket ställer ni upp?
  • Krackelibrankel

    Du låter aningen sinnesförvirrad.

    De flesta ställer nog upp på en hel del, men inte vad som helst. Var gränsen går är olika för alla.

  • Anonym (vido)

    Låter ljuvligt med en tjej som ställer upp på allt möjligt... min fru är långt ifrån den bruden... önskar jag hade en som gav mig det jag bad om att hon skulle....

  • Anonym (...)

    Jag gillar inga sjuka saker och jag gillar inte att känna mig förnedrad under sex. Mitt ex tog stryptag på mig under en sexakt en gång och det fick han aldrig göra om.. Har dock ställt upp på analsex trots att jag inte alls tycker om det, men inte heller tycker det är en hemsk upplevelse. Men att göra illa någon under sexet skulle jag aldrig ställa upp på..

  • älskamigmucho

    Som sagt vet att jag älskar att bli använd på olika sätt... har låtit många män göra olika perversa saker som de tycker om med mig.... Jag har haft sjuka knull genom åren men har svårt att säga nej. Brukar börja helt ok o sen mer o mer för varje sekuns. De vill ha analt, får analt då vill de binda upp mig, får set etc....

  • Anonym (vido)

    Har varit med en kvinna bakåt i tiden som lät mig göra allt jag drömt om med henne. Önskar en ny sån liten härlig stygging.... kankse du kan tipsa om var ni finns?

  • Anonym (Kvinnan som sa ja)

    Jag ställer bara upp om jag vill och på vad jag vill.

    Vill jag bli bunden så ja , vill jag bli tagen analt så visst.

    Men är jag inte sugen så säger jag nej tack.

    Har jag en partner som är sugen och jag inte är så kan jag suga honom bara för att, men suger bäst när jag vill själv.

    Var rädd om dig själv och klura ut vad du gillar.

  • Anonym (Jj)

    Nej. Jag respekterar mig själv så pass mycket att jag bara går med på det jag själv tänder på/tycker är skönt.

  • Anonym (Ingenting)

    För mig betyder "ställa upp" det att man gör något man inte egentligen vill bara för att vara snäll. Så jag ställer inte upp på någonting. Däremot provar jag gärna saker även om det inte var min idé från början.

  • Anonym (H)

    Om mannen vill ge dig hårt smisk på stjärten, riktigt hårt, skulle du ställa upp på det?

    Eller om han vill att du kissar ner dig offentligt på stan?

    Eller andra sjuka saker?

    Var går gränsen för dig?

  • Anonym (beror på)
    älskamigmucho skrev 2019-04-01 01:51:16 följande:

    Som sagt vet att jag älskar att bli använd på olika sätt... har låtit många män göra olika perversa saker som de tycker om med mig.... Jag har haft sjuka knull genom åren men har svårt att säga nej. Brukar börja helt ok o sen mer o mer för varje sekuns. De vill ha analt, får analt då vill de binda upp mig, får set etc....


    Om du hade velat säga nej men ställer upp ändå, så har du ju ett problem. 
    Är det din "fetisch" att säga ja till allt så kör på så länge det inte skadar dig.
Svar på tråden hur mycket ställer ni upp?