• Natttis

    Provsvar

    Jag var till gyn akuten p.g.a en liten blödning i fredags. Läste rapporten ser inge lovande ut.

    Mitt provsvar i fredags Resultat: 16459

    Mitt provsvar idag Resultat: 29897

  • Svar på tråden Provsvar
  • Natttis

    Så Jag befarar att jag fått ett må utan att ens märka av det. Jag vill inte vara hoppfull för ens jag får svårt på vitt. Så tänkte boka ett vul till för och se om det är som jag befarar.

  • Natttis

    Hej ring och ta test igen med tanke på att siffrorna har ökat ser det bra ut. Det kan va så. Det va så för mig med min son fick som en liten blödning. Och dom hittade inget men. Idag är han 3 år fyller 4 i november. Går siffrorna ner där emot är det inte bra

  • Anonym (Lina)
    Natttis skrev 2023-08-21 13:30:17 följande:

    Hej ring och ta test igen med tanke på att siffrorna har ökat ser det bra ut. Det kan va så. Det va så för mig med min son fick som en liten blödning. Och dom hittade inget men. Idag är han 3 år fyller 4 i november. Går siffrorna ner där emot är det inte bra


    Du svarar dig själv i din egen tråd från 2019?
  • Anonym (B)
    Natttis skrev 2023-08-21 13:30:17 följande:

    Hej ring och ta test igen med tanke på att siffrorna har ökat ser det bra ut. Det kan va så. Det va så för mig med min son fick som en liten blödning. Och dom hittade inget men. Idag är han 3 år fyller 4 i november. Går siffrorna ner där emot är det inte bra


    Varför kommenterar du dig själv och din egen tråd på detta vis? 
  • Natttis
    Anonym (B) skrev 2023-08-21 14:48:52 följande:
    Varför kommenterar du dig själv och din egen tråd på detta vis? 
    hahahaha såg det för sent jaja slutet gott altling gott  + att jag fått en dotter oxså
Svar på tråden Provsvar