• Smecker

    Flytta trådar?

    Har moderatorerna helt gett upp att flytta trådar till mer lämpliga kategorier? Bara att kolla Allmänna rubriker // Familjeliv // Familjeliv - sajten och räkna hur många trådar som passar in här.

    Nej, att medlemmarna skall behöva anmäla allt för att få en vettig moderering kan för sjutton inte vara lösningen på problemet 2019.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Svar på tråden Flytta trådar?
  • Smecker

    Jag antar att all moderering - som inte är användaranmäld eller på något sätt akut - har blivit bortrationaliserad?


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Xenia

    Ja, jag misstänker samma sak.

    Om någon anmäler ett inlägg, så gör moderatorerna ingen egen bedömning eller frågar vad man menar, de bara flyttar bort inlägget.

    Om någon placerar sin trådstart i helt fel avdelning, gör modsen inget om ingen anmäler det. Folk verkar vara så impulsiva, startar sina trådar i första bästa (sämsta) avdelning. Vilket kan medföra att andra inte ens upptäcker tråden.

    Jag har anmält en del trådar som helt uppenbart hamnat fel i denna avd. Fast då känner jag mig som en "extramoderator". De riktiga modsen tycker väl bara jag är en "pain in the ass".

  • Smecker

    Fortfarande ingen kommentar från officiellt håll?


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Flytta trådar?