• Anonym (Undrande)

    Skulle du ändra intimmfrisyr för din partner

    Det jag undrar är om du som är hårig skulle raka dig om din partner önskar det eller om du som är rakad skulle låta det växa ut om din partner önskar det.
    Kommentera gärna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du ändra intimmfrisyr för din partner
  • Anonym (AJ!)

    Nej, för det är sinnesjukt obehagligt med stubb. Jag har jättekänslig hud, allergier, kontaktdermatit och får eksem då.

    Men tänder man på en rödsvullen smärtande eksemvulva med sårskorpor på så... *eyeroll* 

    (och då är man en allvarligt störd person)

  • Anonym (A)
    Anonym (AJ!) skrev 2019-04-04 21:03:09 följande:
    Nej, för det är sinnesjukt obehagligt med stubb. Jag har jättekänslig hud, allergier, kontaktdermatit och får eksem då.

    Men tänder man på en rödsvullen smärtande eksemvulva med sårskorpor på så... *eyeroll* 

    (och då är man en allvarligt störd person)
    Samma här, det är obehagligt och gör ont.
  • Anonym (Rakad)

    Jag kör med rakat men skulle absolut ändra om min fru önskade något annat. Men hon bryr sig inte så jag gör som jag behagar.

    Min fru har ändrat frisyr en gång för min skull men sedan sagt väldigt tydligt att hon aldrig kommmer ändra igen. När hon för 10 år sedan provade helrakat för att jag önskade det, så blev hon fast direkt och kan inte tänka sig att låta det växa ut igen.

  • Anonym (NEJ)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-04-03 06:29:51 följande:

    Det jag undrar är om du som är hårig skulle raka dig om din partner önskar det eller om du som är rakad skulle låta det växa ut om din partner önskar det.
    Kommentera gärna.


    Nej, verkligen inte. Då är det bättre att han letar efter annan tjej med önskad frisyr.
  • Pussan
    Anonym (Undrande) skrev 2019-04-03 06:29:51 följande:

    Det jag undrar är om du som är hårig skulle raka dig om din partner önskar det eller om du som är rakad skulle låta det växa ut om din partner önskar det.
    Kommentera gärna.


    Nej faktiskt inte. Jag gör annars nästan vad som helst för jag tänder själv på att uppfylla hans drömmar och önskningar, jag har inga problem med att krypa på golvet fram till honom och slicka hans kuk eller stå naken på alla fyra på motorhuven och låta honom knulla mig bakifrån....eller nåt...
    Men jag skulle aldrig låta det växa runt fittan, där ska det vara renrakat och kommer att vara renrakat så länge jag lever.
  • Anonym (Man)
    Pussan skrev 2019-04-05 23:59:52 följande:
    Nej faktiskt inte. Jag gör annars nästan vad som helst för jag tänder själv på att uppfylla hans drömmar och önskningar, jag har inga problem med att krypa på golvet fram till honom och slicka hans kuk eller stå naken på alla fyra på motorhuven och låta honom knulla mig bakifrån....eller nåt...
    Men jag skulle aldrig låta det växa runt fittan, där ska det vara renrakat och kommer att vara renrakat så länge jag lever.
    Varför tycker du om att se ut som en liten flicka?
  • Pussan
    Anonym (Man) skrev 2019-04-06 00:03:32 följande:
    Varför tycker du om att se ut som en liten flicka?
    Känner du inte till att många kvinnor rakar runt könet?
  • Anonym (Man)
    Pussan skrev 2019-04-06 00:05:34 följande:
    Känner du inte till att många kvinnor rakar runt könet?
    Jo, det känner jag till. Men jag har svårt att förstå varför man vill se ut som ett barn.
  • Anonym (...)

    Mitt ex hade nån dille på 70-tal och du kan ju tänka dig vad han ville att jag skulle ha för frisyr där nere. Jag var helrakad, men ville ändå testa för hans skull. Sparade ut men ansade ändå bikinilinjen och läpparna.. Men det var verkligen inget för mig. Varmt, tätt och kliade! Rakade bort allt med glädje. Nu är jag äldre och har jag helrakat igen, trivs med det och skulle aldrig ändra på det för någon annan igen.

Svar på tråden Skulle du ändra intimmfrisyr för din partner