• eemeliee

    BF november Umeå

    Hej

    Väntar mitt andra barn som är beräknat till den 26 november. Finns det någon som är intresserad av att följas åt?

  • Svar på tråden BF november Umeå
  • Snöoväder
    eemeliee skrev 2019-04-04 11:43:01 följande:

    Hej

    Väntar mitt andra barn som är beräknat till den 26 november. Finns det någon som är intresserad av att följas åt?


    Har samma bf bor dock inte i Umeå.

    Hur mår du? Vilka symptom?
  • eemeliee
    Snöoväder skrev 2019-04-05 19:17:06 följande:

    Har samma bf bor dock inte i Umeå.

    Hur mår du? Vilka symptom?


    Jag mår överlag kanska bra.

    Humörsvängningar och trötthet är konstant ???? Sedan har jag molvärk och illamående som kommer och går.

    Gjorde ett ultraljud i onsdags och fick se ett litet hjärta som tickade på.

    Det tuffa är att jag började blöda lite tidigare ikväll. Jag hoppas på det bästa, blödde hela förra graviditeten så jag vet att det kan gå toppen ????

    Hur är det med dig? Vad har du för symptom och hur långt in i graviditeten är du?
  • Snöoväder
    eemeliee skrev 2019-04-05 19:48:06 följande:

    Jag mår överlag kanska bra.

    Humörsvängningar och trötthet är konstant ???? Sedan har jag molvärk och illamående som kommer och går.

    Gjorde ett ultraljud i onsdags och fick se ett litet hjärta som tickade på.

    Det tuffa är att jag började blöda lite tidigare ikväll. Jag hoppas på det bästa, blödde hela förra graviditeten så jag vet att det kan gå toppen ????

    Hur är det med dig? Vad har du för symptom och hur långt in i graviditeten är du?


    Oj det lät jobbigt. Men vad roligt att du redan fått göra ett ultraljud!

    Jag är i vecka 6+3, har också fått lite vad jag tror är blod idag. Är inte säker men orolig blev man... Man går ju igenom det värsta i huvudet... Än om det inte var färskt och bara typ 2 droppar..

    Annars mår jag bra, trött är jag och börjar må lite konstigt på mornarna. Annars är det bara molvärk och svullen mage och ömma bröst som jag haft, men det kan man överleva. Är rädd för att bli illamående och yr...

    Är det erat andra barn?
  • eemeliee
    Snöoväder skrev 2019-04-05 20:13:10 följande:

    Oj det lät jobbigt. Men vad roligt att du redan fått göra ett ultraljud!

    Jag är i vecka 6+3, har också fått lite vad jag tror är blod idag. Är inte säker men orolig blev man... Man går ju igenom det värsta i huvudet... Än om det inte var färskt och bara typ 2 droppar..

    Annars mår jag bra, trött är jag och börjar må lite konstigt på mornarna. Annars är det bara molvärk och svullen mage och ömma bröst som jag haft, men det kan man överleva. Är rädd för att bli illamående och yr...

    Är det erat andra barn?


    Ja, jag gick privat. Var orolig och ville få veta lite mer, hade hoppats på hjärtslag men ej förväntat mig det ????

    Ja, det är mitt andra. Har du barn sedan innan? Var bor du?
  • Snöoväder
    eemeliee skrev 2019-04-05 20:35:18 följande:

    Ja, jag gick privat. Var orolig och ville få veta lite mer, hade hoppats på hjärtslag men ej förväntat mig det ????

    Ja, det är mitt andra. Har du barn sedan innan? Var bor du?


    Okej, men så kul att få se så tidigt!

    Ne vårat första, några mil utanför Umeå
Svar på tråden BF november Umeå