• Pluppa

    Missfall neg grav test pos äl test

    Hej jag undrar om det finns någon som har varit med om liknande.. Fick missfall i v. 7 för ca en vecka sedan, jag var tillbaka vid gyn idag och fick bekräftat att allt har kommit ut och det finns inga rester kvar, grav testet var negativt men jag tog ett digitalt ägglossningstest nu på em (det som mäter två hormoner) och det var pos och visade maximal fast gubbe.. Så undrar om någon mer varit med om att man kan ha äl så snabbt inpå? Eller om kroppen lurar mig =).

  • Svar på tråden Missfall neg grav test pos äl test
  • Anonym (K)

    Jag har fått mf i v 7 två gånger. Efter andra mf fick jag positivt äl-test 8 dagar efter blödningen startade och två dagar senare hade jag äl (kände av äl-smärta plus tempen visade det). Det tog dock åtta försök innan jag blev gravid igen trots regelbunden äl. Efter första mf tog det fem veckor innan äl kom igång och sedan dröjde det länge innan andra äl kom också men den äl blev jag gravid.

  • Anonym (Aqua)

    Jag fick missfall i vecka 10 den 25 februari i år. Blev gravid direkt efter och plussade här om dagen! Så absolut är det möjligt! :)

  • Pluppa

    Tack för era svar då kanske inte kroppen spelar ett spratt då, vi får vänta å se med andra ord ????.. Beklagar era missfall

Svar på tråden Missfall neg grav test pos äl test