• Kristina Eriksson19

    kroppen spökar...

    hejSkrattande det är så att min mens är sen med just nu 3 dagar.och min cykel är runt 29-31 dagar som mest..

    jag har haft mens värk o ryggvärk i ca en vecka nuRynkar på näsan.och vet inte va jag ska tro,känns dessutom som att det jobbas där nere o blir hårt.svårt att förklara men det är som att det spänns åt hela tiden ,typ som att livmodern eller äggstockar-har ingen koll ;) arbetar eller blir hårda liksom.
    detta är helt ny känsla då jag inte har nån riktig mensvärk just nu,bara som att det jobbas o spänns åt där nere vid livmodern trakten.inte högre upp liksom.  obehagligt samt är min mage uppspänd..har lite flytningar ungefär som vid äl.
    känns som min kropp spökar rejält o vet inte va det håller på med..

    har varit gravid men kommer inte alls ihåg nåt liknande som detta..kan det va en bebbe eller nåt annat?,tänkte om nån känner igen nåt av det jag förklarade?ObestämdTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-04-06 15:30
    kan tillägga att jag fryser extremt mycket,men absolut inget illamående eller åt annat som man skulle kunna tänka sig skulle kunna vara en graviditet..

  • Svar på tråden kroppen spökar...
  • Ketchup88

    Jag har lite samma känsla. Känner mig väl medveten av livmodern typ haha. Men jag borde absolut inte vara gravid då jag nyss hade mens haha. Men efter att jag och sambon har bestämt att vi ska se om vi kan få till ett andra barn så tror jag det är därför jag känner så.

  • Kristina Eriksson19

    ja vill inte tänka på det för mycket samt inte känna efter,man kan bli lurad om man tänker på det för mkt och det vill jag absolut inte .men tycker det är halvt obehagligt när det drar så o känns hårt vid livmodern.men kommer se vart det tar vägen..försöker tränga undan tanken men just det att mensen är sen dessutom gör ju att man kan inte sluta tänka på detObestämd

  • Kristina Eriksson19

    är inte gravid men heller ingen mens.har en flytning eller mens som är nån droppe då o då och liknar saft i färg.svag svagt rosa om ens det.men grymt ont ska få till på kvinnokliniken här där jag bor.nåt känns felRynkar på näsan

  • Ketchup88
    Kristina Eriksson19 skrev 2019-04-10 18:19:52 följande:

    är inte gravid men heller ingen mens.har en flytning eller mens som är nån droppe då o då och liknar saft i färg.svag svagt rosa om ens det.men grymt ont ska få till på kvinnokliniken här där jag bor.nåt känns fel


    Hoppas allt är bra!!
  • Kiwiii

    Hej! Hoppar in och lånar tråden lite!

    Min mens är också sen med tre-fyra dagar. Har haft en regelbunden mens i över ett år, gjorde även ett gravtest I morse men blev negativt. Har haft en molande värk i "tjejmagen" i över en vecka och har även ömma bröst vårtor. Förstår inte riktigt vad som händer med min kropp ???? tacksam för svar om någon varit med om liknande!

  • Mawie

    Förra månaden hoppade min ägglossning och jag hade en menscykel på 44 dagar.

    Magen blev spänd och hade som ilningar i äggstockarna, ömma bröst, blev som ett pms monster grät och var arg hela tiden.Hade så från dag 17 till dag 44 och ville bara mensen skulle komma.

    Den här gången har jag haft utslag på äl sticka inga ömma bröst och känner mig normal i humöret.Mens om ca 8 dagar men hoppas inte den kommer utan hoppas på ett pluss.


    Ängeldotter 6/9-18
Svar på tråden kroppen spökar...