• Anonym (Undra­r)
    Sat 6 Apr 2019 18:12
    653 visningar
    42 svar
    42
    653

    Varför tänder jag på att ha med ytterligare en man?

    Har aldrig känt ett intresse av att "dela" min partner med någon annan och så känner jag väl nu också. Eller att hon skall njuta med någon annan har heller aldrig tilltalat mig. Men tanken på att det är med en eller flera ytterligare män som och hon är i centrum och flera tungor och munnar och händer som smeker och slickar henne. Som suger på hennes bröstvårtor etc. Att hon tappar fattningen av all den njutning hon får och beter sig som värsta slampan som aldrig kan få nog utan bara vill ha mer...

    Är dte någon mer som känner igen sig i de tankarna ? Vet inte riktigt varför det tänder mig så men kanske är det det gränslösa och total fokusen på bara njutning. 

  • Svar på tråden Varför tänder jag på att ha med ytterligare en man?
  • Sat 6 Apr 2019 21:33
    #1

    Har ganska nyligen haft några sådana upplevelser med min man, han hade ingen aning om hur mycket han skulle gå igång på det. Nu har vi testat sex med andra par, swingers party, en extra man, att jag är med en annan kvinna och efter dessa träffar har vi helt magiskt sex, jag gillar att se honom ta en annan kvinna och få henne kvida, han gillar att se mig kåt, villig och njuta. Ingen kan få mig att komma som min man och det senaste året har vi haft bästa sexet någonsin.

  • Sun 7 Apr 2019 00:51
    #2
    Anonym (Undrar) skrev 2019-04-06 18:12:26 följande:

    Har aldrig känt ett intresse av att "dela" min partner med någon annan och så känner jag väl nu också. Eller att hon skall njuta med någon annan har heller aldrig tilltalat mig. Men tanken på att det är med en eller flera ytterligare män som och hon är i centrum och flera tungor och munnar och händer som smeker och slickar henne. Som suger på hennes bröstvårtor etc. Att hon tappar fattningen av all den njutning hon får och beter sig som värsta slampan som aldrig kan få nog utan bara vill ha mer...

    Är dte någon mer som känner igen sig i de tankarna ? Vet inte riktigt varför det tänder mig så men kanske är det det gränslösa och total fokusen på bara njutning. 


    Det är inte alls konstigt att du tänder på att se din partner njuta. Den synen är väldigt sexig och upphetsande.
  • Sun 7 Apr 2019 07:18
    #3

    Det verkar vara en väldigt vanlig manlig fantasi. Kanske att man lever sig in i båda rollerna, att man i sin fantasi är båda männen.

    Sen är nog alla människor mer eller mindre bisexuella. Med en extra man i sängen är det lätt hänt att även männen rör varandra. Spännande...

  • Sun 7 Apr 2019 07:25
    #4
    KimLinnefeldt skrev 2019-04-07 07:18:07 följande:

    Det verkar vara en väldigt vanlig manlig fantasi. Kanske att man lever sig in i båda rollerna, att man i sin fantasi är båda männen.

    Sen är nog alla människor mer eller mindre bisexuella. Med en extra man i sängen är det lätt hänt att även männen rör varandra. Spännande...

    Är du nyfiken, Kim???


  • Anonym (Man 38 år)
    Sun 7 Apr 2019 12:44
    #5
    Anonym (Undrar) skrev 2019-04-06 18:12:26 följande:

    Har aldrig känt ett intresse av att "dela" min partner med någon annan och så känner jag väl nu också. Eller att hon skall njuta med någon annan har heller aldrig tilltalat mig. Men tanken på att det är med en eller flera ytterligare män som och hon är i centrum och flera tungor och munnar och händer som smeker och slickar henne. Som suger på hennes bröstvårtor etc. Att hon tappar fattningen av all den njutning hon får och beter sig som värsta slampan som aldrig kan få nog utan bara vill ha mer...

    Är dte någon mer som känner igen sig i de tankarna ? Vet inte riktigt varför det tänder mig så men kanske är det det gränslösa och total fokusen på bara njutning. 


    Känner absolut igen mig. Det bästa jag vet är att se henne njuta, jag gillar även att tillfredsställa henne men det får jag ju göra typ när jag vill. Det hade varit oerhört häftigt att betrakta henne när hon njuter, inte nödvändigtvis av flera men visst, tanken finns där att det i allafall är två män som tar hand om henne och får henne att njuta. Två kukar, två munnar och 4 händer som får se till att hon har det så skönt hon bara kan.
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Sun 7 Apr 2019 14:55
    #6
    KimLinnefeldt skrev 2019-04-07 07:18:07 följande:
    Det verkar vara en väldigt vanlig manlig fantasi. Kanske att man lever sig in i båda rollerna, att man i sin fantasi är båda männen.

    Sen är nog alla människor mer eller mindre bisexuella. Med en extra man i sängen är det lätt hänt att även männen rör varandra. Spännande...
    Jag är iof bi (inte bra i fantasin itan har levt ut de t också) och förut har fantasierna vad gäller MMF rört sig mycket om att "alla har sex med alla" eller tex att min partner beordrar mig att ha sex med en man och liknande. Men nu rör sig fantasierna mes om att hon är i centrum även om tanken att hon står på alla fyra och blir tagen av den andra mannen samtidigt som jag slickar och han drar ut kuken och låter mig suga hans kuk våt av hennes safter är väldigt upphetsande. 
  • Tue 9 Apr 2019 07:56
    #7
    Sen är nog alla människor mer eller mindre bisexuella. Med en extra man i sängen är det lätt hänt att även männen rör varandra. Spännande...

    Är du nyfiken, Kim???

    Ja...
  • Thu 18 Apr 2019 06:13
    #8
    KimLinnefeldt skrev 2019-04-09 07:56:44 följande:

    Spännande Kim, droppa ett pm till mig


  • Thu 18 Apr 2019 16:57
    #9

    Känner igen mig i det du skriver. Blir otroligt upphetsad av tanken på att se min fru med en annan man, vill i och för sig gärna delta men framförallt är det fantasin att se henne ligga på rygg med en annan man på sig och i sig och njuta, och sen få smeka henne när hon är fylld av en annans sperma... Kan inte förklara varför detta är så grymt upphetsande. Än så länge en fantasi, men jag jobbar på att väcka tanken hos henne.. när vi leker med en dildo försöker jag få henne att låtsas att det är en annan mans penis... vi får se.

  • Anonym (Croas­ang)
    Thu 18 Apr 2019 17:04
    #10

    Det är en minst sagt märklig men mäktig känsla.

    En nära killkompis till mig var med mig och min flickvän.

    Men mycket skall klicka.

Svar på tråden Varför tänder jag på att ha med ytterligare en man?