• Anonym (13 cm)

    Skulle du vilja att din man använder en penisförlängare (sexleksak)

    Det finns förlägnare som man kan trä på kuken så det blir som en dildo och att den sitter på mannen och han måste därför aktivt sköta själva in- och ut-rörelsen själv.

    Hade du tyckt det vore kul om han använde en sådan någon gång? Att testa att bli ordentligt uppfylld om han inte är så stor där nere i vanliga fall?

    Det finns modeller som är plus 20 cm.

    Har ni en sådan? Berätta gärna era erfarenheter, både positiva och negativa.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja att din man använder en penisförlängare (sexleksak)
  • Anonym (Nej)

    Vi tycker båda att penisförlängare mest är löjliga och en del av storleksnojjan som sexshopparna gärna tjänar pengar på. I princip ingen man har en kuk på 20+ naturligt och det ska heller inte behövas för att kvinnan ska bli uppfylld. Däremot om man nu har en fetish för att stoppa in väldigt stora saker eller om mannen har en mycket liten penis kanske det är ett bra alternativ. Men vi vill då inte ha en massa plast emellan när vi har sex och är nöjd storleksmässigt.

  • PehrHolm

    Och jag som trodde att penisförlängare var BMW:s 7-serie.

  • Anonym (M)
    PehrHolm skrev 2019-04-08 16:33:45 följande:

    Och jag som trodde att penisförlängare var BMW:s 7-serie.


    Haha!
  • Pentra

    Aldrig i livet! ... /Pentra


    PehrHolm skrev 2019-04-08 16:33:45 följande:
    Och jag som trodde att penisförlängare var BMW:s 7-serie.

    Ha-ha! Det stämmer. Men jag känner inget behov av någon sådan heller. Är fullständigt ointresserad. ... /Pentra
  • Anonym (?)

    Jag vet inte exakt vad ts syftar på.

    Jag och min kk provade någon slags förlängare/förstorare. Det var hans idé. Så fort jag såg den så insåg jag direkt att den nog inte skulle falla mig i smaken, men gav den en chans.
    Detta var som en stor dildo, ihålig inuti och med spännen för användaren. 
    Ingen aning om det är vad ts menar?

    Denna var iaf väldigt mycket för stor. Han kom enbart in med ollonet av fejkpenisen och gjorde ont när han försökte trycka in lite till. Ingen höjdare med andra ord!

  • Anonym (Också 13 cm)

    Jag svarade "Behövs inte" .

    Sambons gör sitt jobb alldeles strålande ändå, finns inget behov av extra längd eller bredd.

Svar på tråden Skulle du vilja att din man använder en penisförlängare (sexleksak)