Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Producera bröstmjölk

Tis 9 apr 20:53 Läst 0 gånger Totalt 11 svar
    Anonym (Annam­edSiri­)
    Visa endast
    Tis 9 apr 20:53

Det är så att jag älskar när någon suger och smeker mina bröst. Ännu häftigare hade det varit om killen kunde suga mjölk från mig och kanske "mjölka" mig när jag står på alla fyra. MEN jag är inte gravid! Så hur gör man för att få bröstmjölk utan graviditet? Går det ens? Måste man få något hormon utskrivet?

Tacksam för alla svar

DETTA VILL DU INTE MISSA!

• Ons 10 apr 09:18 #1

Har pratat med kvinnor som använt bröstpump för att få igång produktionen igen så kanske värt att prova?

• Ons 10 apr 09:21 #2

Bröstpump och sugande man ofta kan göra underverk!

• Ons 10 apr 17:36 #3

Det är ju så härligt att suga på mjölkstinna bröst!! Så upphetsande.. ????

• Ons 10 apr 19:21 #4

Regelbunden, typ dagligen, stimulering kan få igång produktion, enl. Vssa kvinnor, men det tar ett par månader. Om det stämmer vet inte jag.

• Ons 10 apr 19:25 #5

Här hittade jag. Och som sagt, det verkar spännande.. Hör gärna av dig, så pratar vi mer.

Ihttps://www.netdoktor.se/graviditet/fraga-doktorn/ar-det-mojligt-att-borja-producera-brostmjolk-utan-att-ha-varit-gravid/

• Anonym (Jakob­)
    Visa endast
    Tis 14 maj 19:48 #6

Synd tråden verkar ha dött

• Ons 15 maj 21:49 #7
    Anonym (AnnamedSiri) skrev 2019-04-09 20:53:32 följande:

Det är så att jag älskar när någon suger och smeker mina bröst. Ännu häftigare hade det varit om killen kunde suga mjölk från mig och kanske "mjölka" mig när jag står på alla fyra. MEN jag är inte gravid! Så hur gör man för att få bröstmjölk utan graviditet? Går det ens? Måste man få något hormon utskrivet?

Tacksam för alla svar

Hej. Vi är inne på samma spår, har försökt läst lite. Som det verkar ska det gå att "tvinga" igång produktionen. Har köpt bröstpump som hon använder varje dag, i ett par veckor nu. Får se vad som händer :) kan nämnas att hon har ammat för länge sen.
  • Tor 16 maj 17:35 #8

Önskar man kunde träffa nån som vill prova

• Anonym (Mjölk­-Stina­)
    Visa endast
    Tor 16 maj 17:39 #9

Mina bröst är sprängfyllda med mjölk. Ganska sexigt om jag får säga det själv.

• Tor 16 maj 17:43 #10
    Anonym (Mjölk-Stina) skrev 2019-05-16 17:39:39 följande:

Det kan jag lätt tänka mig, hoppas du har nån som tar hand om dem;)
  • Anonym (Milky­)
    Visa endast
    Tor 16 maj 18:16 #11
    Anonym (Mjölk-Stina) skrev 2019-05-16 17:39:39 följande:

Smaskigt! Bild på godsakerna kanske

SE VÅRA MEST POPULÄRA KLIPP JUST NU

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll