• Anonym (S/M)
    Wed 10 Apr 2019 11:12
    1589 visningar
    5 svar
    5
    1589

    Smeka strängen under ollonet likt klitoris

    Att frenulum är känsligt kanske många vet om men har ni lyckats smeka en kuk till orgasm genom att massera området under ollonet (själva strängen) så han får utlösning?

    Skulle vilja påstå att man smeker den på samma sätt som man smeker klitoris, typ i cirklar eller lite fram och tillbaka över den.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smeka strängen under ollonet likt klitoris
  • Wed 10 Apr 2019 12:38
    #1

    Det är ngt jag önskar att få uppleva.. Har provat själv kanske 5 minuter före jag kommit, kommer liksom hårdare, skönt. Men vill vara med om en långsam sådan smekning, från början till slut..

  • Anonym (S/M) Trådstartaren
    Wed 10 Apr 2019 13:55
    #2
    Gaskarl skrev 2019-04-10 12:38:20 följande:

    Det är ngt jag önskar att få uppleva.. Har provat själv kanske 5 minuter före jag kommit, kommer liksom hårdare, skönt. Men vill vara med om en långsam sådan smekning, från början till slut..


    Jag har fått sådana orgasmer flera gånger av min tjej. Jag smeker hennes klitta och hon smeker mig på samma sätt fast på strängen under ollonet utan att hon tar ett enda runktag.
  • Anonym (Oja)
    Thu 11 Apr 2019 20:08
    #3

    Min partner kommer skönt om jag slickar på strängen eller smeker med glidmedel.

  • Anonym (Kk)
    Thu 11 Apr 2019 20:19
    #4

    Inte konstigt att tjejer har svårt att få orgasm med killar när killar tror att alla klitorisar smeks på samma sätt.

  • Anonym (S/M) Trådstartaren
    Thu 11 Apr 2019 20:42
    #5
    Anonym (Kk) skrev 2019-04-11 20:19:39 följande:

    Inte konstigt att tjejer har svårt att få orgasm med killar när killar tror att alla klitorisar smeks på samma sätt.


    De går inte smeka på så många sätt skulle jag säga, det är ju typ en cm2 stor yta av kroppen. Hårt, löst, mjukt, snabbt, långsamt, runt, fram/tillbaka men ändå på en yta som lillfingernagelns storlek. Strängen under ollonet är likvärdig, den går inte heller att variera i oändligheter.
Svar på tråden Smeka strängen under ollonet likt klitoris