• RickarLamb421

    Varför klär sig svenska kvinnor i opassande kläder

    Varför klär sig svenska kvinnor i kläder som får dem att se 20 kg större ut?


  • Svar på tråden Varför klär sig svenska kvinnor i opassande kläder
  • Anonym (H)

    Ja nu är väl denna bild inte särskilt representativ för hur svenska kvinnor klär sig. Hotpants med skinkorna vilt dallrande utanför är verkligen kräkmedel. Men det är inte alls typiskt för den svenska kvinnan.

  • Aniiee

    Inte särskilt representativ för svenska kvinnor. Särskilt som bilden är på en australienska.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Anna)

    På den där bilden så är det inte kläderna som får kvinnan se större ut..

  • BurningDiamond

    Jag har aldrig sett en svensk kvinna i sådan utstyrsel. Diverse fjortisar och en och annan wannabe-Barbie (löshår, lösnaglar, plastbröst, ankläppar, fejk-solbränna, blonderade, tatuerade ögonbryn, osv), ja, men ingen kvinna.

  • Anonym (För att de använder maken som smakråd?)

    Om en kvinna är väldigt opassande klädd så tror jag detta ofta beror på att hon använder sin make/pojkvän som smakråd.

    "Är jag fin i detta?". En sån fråga till någon man som älskar en och har sex med en kanske inte ger världens bästa feedback, eftersom han kommer tycka att hon är fin i det mesta.

  • Anonym (Opassande oklädd)
    Anonym (För att de använder maken som smakråd?) skrev 2019-04-11 07:18:03 följande:

    Om en kvinna är väldigt opassande klädd så tror jag detta ofta beror på att hon använder sin make/pojkvän som smakråd.

    "Är jag fin i detta?". En sån fråga till någon man som älskar en och har sex med en kanske inte ger världens bästa feedback, eftersom han kommer tycka att hon är fin i det mesta.


    Vilken ursäkt har de som saknar en man att skylla på? 
  • Anonym (Opassande oklädd)
    Anonym (För att de använder maken som smakråd?) skrev 2019-04-11 07:18:03 följande:

    Om en kvinna är väldigt opassande klädd så tror jag detta ofta beror på att hon använder sin make/pojkvän som smakråd.

    "Är jag fin i detta?". En sån fråga till någon man som älskar en och har sex med en kanske inte ger världens bästa feedback, eftersom han kommer tycka att hon är fin i det mesta.


    Han svarar oärligt eftersom ett ogillande leder till två veckors sexstrejk.
  • CitronTulo

    Vem bestämmer vad som är opassande? Tycker inte heller att det ser varken snyggt eller bekvämt ut i de kläder som personen på bilden har.. men det är ju hennes val.
    Hon kanske tycker att det är snyggt.. eller så har hon tvättdag och allt annat är skitigt!! Kan möjligen också vara från en camping..

    Själv har jag nog mycket kläder som en del skulle tycka är opassande för min ålder, haha!

  • GGN
    Anonym (Opassande oklädd) skrev 2019-04-11 07:28:47 följande:

    Han svarar oärligt eftersom ett ogillande leder till två veckors sexstrejk.


    Vilket par?
  • Anonym (För att de använder maken som smakråd?)
    Anonym (Opassande oklädd) skrev 2019-04-11 07:27:21 följande:

    Vilken ursäkt har de som saknar en man att skylla på? 


    Exmake, killkompisar och manliga kollegor:)
  • Anonym (Hermoine)
    RickarLamb421 skrev 2019-04-10 22:53:41 följande:

    Varför klär sig svenska kvinnor i kläder som får dem att se 20 kg större ut?


     


    Ser mer ut som en amerikan iofs
Svar på tråden Varför klär sig svenska kvinnor i opassande kläder