• Lunne

    BIM maj 2019

    Hittade ingen BIM-tråd för maj än så nu startar jag den :)

    BIM-listan;

    13/ 5 - Lunne

  • Svar på tråden BIM maj 2019
  • Lunne

    Vi har försökt sen i somras, lyckades i oktober men det blev ett MA i början av december =/ Hann efter det med ett försök i februari och tog paus i mars. Så nu siktar vi på att köra på i april och hoppas på en bebis januari 2020 :)

    Hur känner nu andra om att möjligt förväntat BF nu slagit över till 2020?

  • emphz

    Hej!!

    Jag har bim runt 4/5 :)

    Tycker nästan det känns jobbigt att bf blir så nära nyår med ovisshet att man inte vet vilket år bebis kommer isf hehe

  • Lunne
    emphz skrev 2019-04-19 08:46:16 följande:

    Hej!!

    Jag har bim runt 4/5 :)

    Tycker nästan det känns jobbigt att bf blir så nära nyår med ovisshet att man inte vet vilket år bebis kommer isf hehe


    Hej!

    Jag hittade en tidigare tråd dagen efter att ha startat denna, där är det lite mer aktivitet :) Vet inte varför den inte dök upp när jag sökte först :S

    När blir BF för dig om det tar sig denna gång? För mig skulle det bli i slutet av januari så det känns ändå som att vi har lite marginal :) 
  • emphz
    Lunne skrev 2019-04-24 16:31:56 följande:

    Hej!

    Jag hittade en tidigare tråd dagen efter att ha startat denna, där är det lite mer aktivitet :) Vet inte varför den inte dök upp när jag sökte först :S

    När blir BF för dig om det tar sig denna gång? För mig skulle det bli i slutet av januari så det känns ändå som att vi har lite marginal :) 


    Ja jag hittade också den andra :)

    Typ 9 januari och jag ska ha planerat snitt så blir mest troligt slutet av december. Har redan en unge i december
  • JohannaL92

    Hej!

    Jag hoppar in här jag med, har följt tråden cirka 1 vecka nu. Har bim 22/5 eller 23/5. Håller på att bli lite galen.. Jag har mycket symtom och en ganska starkt känsla av att vara gravid, men så fort jag känner mig som vanligt är jag säker på att jag inbillar mig.

    I veckan har jag mått så illa, jättetrött, hängig, gråter mer än vanligt, haft molande värk och stickningar i nedre delen av magen (har nu avtagit), kaffet smakat sump (tycker i vanliga fall att kaffe är gott). Men är så rädd att jag hittar på allt ???? vill bara veta nu.. Känns så osannolikt att vi skulle prickat rätt på första försöket, plus att jag inte är säker på när jag hade äl. Känns skönt att veta att vi är fler som går igenom detta :)

  • Lunne
    JohannaL92 skrev 2019-05-19 14:03:29 följande:

    Hej!

    Jag hoppar in här jag med, har följt tråden cirka 1 vecka nu. Har bim 22/5 eller 23/5. Håller på att bli lite galen.. Jag har mycket symtom och en ganska starkt känsla av att vara gravid, men så fort jag känner mig som vanligt är jag säker på att jag inbillar mig.

    I veckan har jag mått så illa, jättetrött, hängig, gråter mer än vanligt, haft molande värk och stickningar i nedre delen av magen (har nu avtagit), kaffet smakat sump (tycker i vanliga fall att kaffe är gott). Men är så rädd att jag hittar på allt ???? vill bara veta nu.. Känns så osannolikt att vi skulle prickat rätt på första försöket, plus att jag inte är säker på när jag hade äl. Känns skönt att veta att vi är fler som går igenom detta :)


    Hej! Det visade sig finnas en tidigare BIM-tråd för maj som jag inte hittade när jag startade denna, där är det betydligt mer aktivitet :) Själv har jag hoppat över till juni-tråden då det tyvärr inte tog sig denna gång =/ Hoppas det går bättre för dig!
Svar på tråden BIM maj 2019