• Anonym (Fotografen)

    Har du fått en dicpic någon gång?

    Hur många har fått en dicpic, från okänd eller känd person? I denna omröstning är känd person inte Mikael Persbrandt utan någon DU känner. Om du nu inte personligen känner Mikael Persbrandt såklart annars ska du kryssa okänd på honom exempelvis.

    Gilla du få dicpic, gillar du inte, skulle du vilja ha någon gång?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du fått en dicpic någon gång?
  • Smecker

    Konstiga svarsalternativ. Män får aldrig dick pics till exempel?


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Drottningen1970

    Ja. Av både kända och okända.

    Obegriplig företeelse som får mig att omedelbart avpollettera personen på alla plan.

    Social inkompetens av högsta klass.

    Exakt lika gränslöst som att nån skulle dra fram dasen på Ica eller i korridoren på jobbet.

    Man gör inte så.

    Pinsamt.

  • Anonym (Jadå)

    De från okända uppskattas ICKE.

    Min pojkvän skickar ibland och det gillar jag.

  • Anonym (så sexigt)

    Jag har uppskattat dicpics av alla jag haft en fling med både före dejter och mellan träffarna.
    De mest uppskattade är av dem jag aldrig trott skulle kunna skicka något sådant. Men att jag gjort dem så upphetsade att de bara gett efter;) Underbart!

  • JennyJizz
    Långbenopluto skrev 2019-04-14 09:46:23 följande:

    Jag kan inte begripa varför killar ens tror att tjejer skulle uppskatta en bild på en ful kuk!

    SUCK!


    Inte jag heller. Det verkar som om många män tänker med reptilhjärnan. Den som skickar en dickpic till mig (har hänt några gånger) blockar jag direkt.


  • Robert 832

    Får ibland, har inget alls emot det. Tvärtom kan de obland vara riktigt snygga och trigga en lust i mig.

  • Man 78
    JennyJizz skrev 2019-04-14 13:17:30 följande:
    Inte jag heller. Det verkar som om många män tänker med reptilhjärnan. Den som skickar en dickpic till mig (har hänt några gånger) blockar jag direkt.
    Jenny Jizz låter som ett artistnamn värdigt en porrskådis Skrattande
  • Anonym (:/)

    Har fått av manliga bekanta. Vi brukar prata en del sex och flirta och sånt men när de oombedda skickar kukbilder så dör liksom stämningen.

  • cosinus

    Den intressanta frågan är väl om man fått det utan att efterfråga det eller iaf signalerat att det är ok.

    Om det är en ömsesidig överenskommelse att skicka över bilder på könsorganen så är det väl inget någon ska ha åsikter om.

  • Anonym (B)
    Långbenopluto skrev 2019-04-14 09:46:23 följande:

    Jag kan inte begripa varför killar ens tror att tjejer skulle uppskatta en bild på en ful kuk!

    SUCK!


    Nog kan det uppskattas men ska förstås vara om kvinnan själv har uttryckt en önskan om att få se den.
  • jos79

    Helt utan önskemål. Typ hej mitt namn är Anders och här är en bild på...


    cosinus skrev 2019-04-14 21:43:50 följande:

    Den intressanta frågan är väl om man fått det utan att efterfråga det eller iaf signalerat att det är ok.

    Om det är en ömsesidig överenskommelse att skicka över bilder på könsorganen så är det väl inget någon ska ha åsikter om.


Svar på tråden Har du fått en dicpic någon gång?