• abcmamma

    hatar allt

    jag hatar min sambo så jävla mycket. vi har en kass relation och apan vägrar flytta. han har låtit mig ta alla nätter sedan sonen kom för två år sedan, tycker att kvinnor har fått för mycket makt för snabbt, han tycker jag är ful, vidrig, efterbliven, han vill kasta ut mig från balkongen med en snara runt halsen osv osv. varje dag efrer jobbet kommer han hem och sätter sig framför tv:n med mobilen i ansiktet. självklart är hemmet och barnet mitt ansvar, sen fattar han inte varför man är bitchig och otrevlig mot honom. han kan spotta efter han borstat tänderna och inte spola bort spottet fråm handfatet efter, orkar inte plocka in i diskmaskinen osv men han tycker han tar lika mycket ansvar hemma. han tycker att jag ska vabba mer än honom.. galenskaperna slutar aldrig..

    i veckan ska jag träffa psykolog för mitt liv suger på alla plan just nu

  • Svar på tråden hatar allt
  • jerome2

    Klarar du av att försörja dig själv och grabben? Står lägenheten/huset på dig så kontaktar du Kronofogden och får honom avhyst. Dåligt insatt i hur det fungerar. Annars får du väl leta nytt boende. Så här kan du ju inte ha det.

Svar på tråden hatar allt