• Anonym (Undra­r)
    Äldre 14 Apr 12:14
    6249 visningar
    13 svar
    13
    6249

    Lesbiskt sex på vilket sätt?

    Är lite nyfiken på hur kvinnor som har sex med kvinnor (vare sig lesbiska el bi) har sex med varandra. Många kvinnor har ju svårt att få orgasm vid penetrationssex så undrar när det inte finns en partner (en man alltså) som önskar ha penetrering utan ni själva får välja annat sex hur ni då allra helst vill bli tillfredsställda. Kommentera gärna

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lesbiskt sex på vilket sätt?
  • Anonym (Bi)
    Äldre 14 Apr 12:30
    #1

    Det är ju så olika, men genomfart gnida sig mot varandra kan man komma samtidigt och det är lite mysigt tycker jag. Det ena uteslutet inte det andra, tycker jag, brukar blanda tunga, fingrar och att gnida rätt friskt.

  • Anonym (A)
    Äldre 14 Apr 12:35
    #2
    Anonym (Bi) skrev 2019-04-14 12:30:55 följande:

    Det är ju så olika, men genomfart gnida sig mot varandra kan man komma samtidigt och det är lite mysigt tycker jag. Det ena uteslutet inte det andra, tycker jag, brukar blanda tunga, fingrar och att gnida rätt friskt.


    Åååh, det är så himla mysigt, jag och min tjej brukar ligga och gnida mot varandra medan vi håller varandras rumpor. Att komma då är bara tokbäst!
  • Anonym (A)
    Äldre 14 Apr 12:36
    #3

    Men annars älskar vi båda att bli slickade till orgasmer.

  • Äldre 14 Apr 12:44
    #4
    Anonym (A) skrev 2019-04-14 12:35:35 följande:
    Åååh, det är så himla mysigt, jag och min tjej brukar ligga och gnida mot varandra medan vi håller varandras rumpor. Att komma då är bara tokbäst!
    En dubelldildo kan också vara en skönt gren då tar ni var sin ände låta den sjunka in å möts på mitten, ni kan även röra vid varandra klittor för att göraa det ännu mer upphetsande.
  • Anonym (Nmon)
    Äldre 14 Apr 12:54
    #5
    Noname00 skrev 2019-04-14 12:44:22 följande:

    En dubelldildo kan också vara en skönt gren då tar ni var sin ände låta den sjunka in å möts på mitten, ni kan även röra vid varandra klittor för att göraa det ännu mer upphetsande.


    Nej.
  • Anonym (Biii)
    Äldre 14 Apr 14:17
    #6

    Allt det du nämnde förutom att gnida, finner inte riktigt nån njutning i det, och gillar penetration mer än ?förspelssex?, men slickar gärna den andra om det är något hon tycker om. :)

  • Anonym (Suck)
    Äldre 14 Apr 20:34
    #7
    +1
    Noname00 skrev 2019-04-14 12:44:22 följande:
    En dubelldildo kan också vara en skönt gren då tar ni var sin ände låta den sjunka in å möts på mitten, ni kan även röra vid varandra klittor för att göraa det ännu mer upphetsande.
    Typiskt att nån snuskgubbe ska komma in och ge förslag han själv tycker vore hett att se lesbiska par göra utan nån tanke på vad tjejerna vill.
  • Anonym (samma ungefä­r)
    Äldre 14 Apr 22:58
    #8

    Jag skulle valt alla alternativen. Jag vill ha penetrationssex med tjejer med eftersom min kropp behöver den stimulansen, dock inte en man på andra sidan attrappen:) Men tjejer är ofta mästare på oralsex och smekningar eftersom de vet exakt vad som är skönast.

  • Äldre 14 Apr 23:03
    #9
    Anonym (Suck) skrev 2019-04-14 20:34:05 följande:

    Typiskt att nån snuskgubbe ska komma in och ge förslag han själv tycker vore hett att se lesbiska par göra utan nån tanke på vad tjejerna vill.


    Nu är inte jag en gubbe....
  • Anonym (Lily)
    Sat 27 Apr 2019 09:42
    #10

    Gnida och komma tillsammans slår allt.

    Men fingrar, varsamt och sensuellt (som ett heteroförspel) är också najs.

    Oralsex funkar.

    Dildo okej, men inte nödvändigt.

  • älskam­igmuch­o
    Sun 19 May 2019 09:31
    #11

    Det mesta brukar jag låta henne göra o få mig att göra . Älskar att rida ansiktet och att slucka alla hål på henne

  • Sun 19 May 2019 09:43
    #12
    Noname00 skrev 2019-04-14 23:03:11 följande:

    Nu är inte jag en gubbe....


    En snuskgubbe kan också vara en ung eller medelsålders man.
  • Sun 19 May 2019 10:47
    #13

    Intressant tråd att läsa, även för en hetero-man (ett o annat tips att fånga upp kanske...).

    Men bara 9 som röstat och 12 kommentarer...FörvånadObestämd

    Vart tusan är ni, alla lesbiska och bi-tjejer?

    Kom igen och rösta och kommentera nu!

Svar på tråden Lesbiskt sex på vilket sätt?