Forum När man inte vill - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Erbjöd en sovplats och vaknade av att han försökte stoppa in den.

Sön 14 apr 13:49 Läst 0 gånger Totalt 82 svar
    Anonym (Förvi­rrad kvinna­)
    Visa endast
    Sön 14 apr 13:49

Erbjöd en kompis att sova hos mig då han bor långt bort och vi var på ett evenemang där några fler var med och det slutar med att innan vi går hem så tar vi några bärs allihopa.

Denna mannen är gift så kändes fel att bjuda hem honom, men i mina ögon så var detta oskyldigt då jag umgås bara med killar. Han frågade om han fick sova i sängen och den är stor så tänkte att man håller sig till var sin sida. Kändes dumt att jag inte la mig i soffan istället. Men i alla fall...

Jag vaknar av att han har handen innanför mina trosor men jag visste inte vad jag skulle göra så vågade inte säga att jag var vaken. Men jag vrider mig bort och han lät mig va. Sen somnar jag om och vaknar av att han dragit mina trosor åt sidan och försöker stoppa in hans penis i mig. Jag stelnar och ångrade att jag erbjöd honom att få sova hos mig. Jag känner mig smuttsig. För jag vågade inte göra något.

Om jag skulle konfrontera honom hur gör jag det bäst? Eller ska jag bara skita i det?

Eller vad ska jag göra?

• Anonym (.)
    Visa endast
    Sön 14 apr 13:55 #1 +1

Konfrontera och polisanmäl aset

• Sön 14 apr 14:06 #2

Genomförde han övergreppet? Konfrontera och polisanmäl!

• Anonym (Förvi­rrad kvinna­) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 14 apr 14:28 #3

Nej det skulle jag nog inte påstå att han gjorde för jag var för torr(tyckte inte det var så upphettsande dirrekt.)så han fick in den men ah..

• Anonym (Misst­ag)
    Visa endast
    Sön 14 apr 14:43 #6 +1
    Akira Öken skrev 2019-04-14 14:39:09 följande:

"...alla män är potentiella våldtäktsmän"?

Absolut inte!!! Det där är bullshit att alla män är potentiella våldtäktsmän. Ogillar verkligen dom som resonerar så. Idag behöver männen hyllas istället.
  • Anonym (Misst­ag)
    Visa endast
    Sön 14 apr 14:45 #8 -1 +1
    Akira Öken skrev 2019-04-14 14:39:09 följande:

"...alla män är potentiella våldtäktsmän"?

Absolut inte!!! Det där är bullshit att alla män är potentiella våldtäktsmän. Ogillar verkligen dom som resonerar så. Idag behöver männen hyllas istället.
    Limeblad skrev 2019-04-14 14:43:57 följande:

Sjukt skuldbeläggande. En normalt funtad person tar sig inte såna friheter.

Vad är det för fel att bjuda hem någon du har för avsikt att ligga med? Istället för någon du INTE har tänkt ligga med?
  • Sön 14 apr 14:54 #10 -1 +2

Det är ju det du skriver! Man kan inte bjuda hem män för då tar de för givet att ni ska ha sex. Oavsett om kvinnan sover eller inte. Fyfan.

Till ts - polisanmäl först (det var en våldtäkt) och berätta det för hans fru sen. Du kan göra det sistnämnda anonymt om det känns för jobbigt.

Anonym (Misstag) skrev 2019-04-14 14:45:42 följande:

Absolut inte!!! Det där är bullshit att alla män är potentiella våldtäktsmän. Ogillar verkligen dom som resonerar så. Idag behöver männen hyllas istället.Vad är det för fel att bjuda hem någon du har för avsikt att ligga med? Istället för någon du INTE har tänkt ligga med?

• Sön 14 apr 14:56 #11 +1
    Anonym (Misstag) skrev 2019-04-14 14:45:42 följande:

Vad är det för fel att bjuda hem någon du har för avsikt att ligga med? Istället för någon du INTE har tänkt ligga med?

Ingen har väl sagt något om att bjuda hem någon med avsikten att ligga? Det har ju inte med den här situationen att göra för fem öre. I vilken värld är det fel att bjuda hem en vän för att denne har för långt att åka hem till sig? Att övernatta hos vänner utan sexuella avsikter är vanligt förekommande i min umgängeskrets iaf. Skulle dock inte dela säng om det inte var någon jag kände väl.
  • Anonym (Misst­ag)
    Visa endast
    Sön 14 apr 14:57 #12 -2 +1
    Anonym (Förvirrad kvinna) skrev 2019-04-14 14:46:58 följande:

Men jag har sovit i samma säng som många av mina killkompisar och de har aldrig rört mig eller försökt för jag är tydlig med att jag bara vill vara deras vän..

Jag har också sovit jämte killkompisar och inget har hänt. Men med alkohol i kroppen och sunt förnuft är puts väck, du vet aldrig. Han kan ångra ihjäl sig, eller inte. Är du väldigt god vän med han så tycker jag du ska fråga, vad fan han gjorde så för. Tala om för honom att du minsann inte är någon han kan vare sig tafsa på eller försöka ligga med.
  • Sön 14 apr 15:10 #9 -1
    Anonym (Förvirrad kvinna) skrev 2019-04-14 14:28:15 följande:

Nej det skulle jag nog inte påstå att han gjorde för jag var för torr(tyckte inte det var så upphettsande dirrekt.)så han fick in den men ah..

Märkligt fenomen. Är (var) ni goda vänner?
  • Sön 14 apr 15:13 #10 -1 +5

Spelar väl för fan ingen roll om han ångrar sig, han har redan våldtagit. Som att jag skulle råna en bank och sedan bli friad för att jag är ledsen.

Sluta normalisera det här sjuka beteendet, han är för fan en sexbrottsling. Försvinner hans ?sunda förnuft? när han dricker så får han låta bli att dricka, eftersom han blir en fara för andra annars. Vad ledsen det gör mig att andra bortförklarar männens beteende.

Anonym (Misstag) skrev 2019-04-14 14:57:38 följande:

Jag har också sovit jämte killkompisar och inget har hänt. Men med alkohol i kroppen och sunt förnuft är puts väck, du vet aldrig. Han kan ångra ihjäl sig, eller inte. Är du väldigt god vän med han så tycker jag du ska fråga, vad fan han gjorde så för. Tala om för honom att du minsann inte är någon han kan vare sig tafsa på eller försöka ligga med.

SE VÅRA MEST POPULÄRA KLIPP JUST NU

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll