• Anonym (undra sa flundra)

    En fråga till homosexuella om attraktion

    Jag har en seriös fråga till homosexuella, av båda könen.

    Finns det homosexuella som särskilt dras till/attraheras av/tycker det är sexigt med  en stil man skulle kunna kalla för obögig, eller olesbisk.

    D.v.s. män som är maskulina och kvinnor som är feminina samt att det inte finns något i attribut eller beteende som avslöjar att de är homosexuella.

    Kanske är de rentav hetero, fast ni skulle önska att de vore homo...

  • Svar på tråden En fråga till homosexuella om attraktion
  • Anonym (Lisa)

    Ja, jag tänder ju främst på tjejer och kvinnor, de kan gärna ha något grabbigt över sig men till utseendet föredrar jag det feminina.

  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (undra sa flundra) skrev 2019-04-15 12:45:41 följande:

    Jag har en seriös fråga till homosexuella, av båda könen.

    Finns det homosexuella som särskilt dras till/attraheras av/tycker det är sexigt med  en stil man skulle kunna kalla för obögig, eller olesbisk.

    D.v.s. män som är maskulina och kvinnor som är feminina samt att det inte finns något i attribut eller beteende som avslöjar att de är homosexuella.

    Kanske är de rentav hetero, fast ni skulle önska att de vore homo...


    Nu är ju inte jag gay utan bi men jag tar mig friheten att svara ändå :)

    Jag gillar absolut ett feminint utseende, med en viss sorts...manlig energi, vilket är ett dåligt ordval men ändå. Kan inte säga att jag går igång på en typisk lite vek jättefeminin tjej, det måste finnas något sorts driv liksom. Men killar vill jag ha med maskulina drag, det har alltid varit så för mig.
  • Anonym (inga stereotyper tack)

    Jag är bisexuell och gillar huvudsakligen androgyna människor. När det kommer till män är det feminina drag, långt hår, smala kroppar o dyl. Kvinnor kan jag gilla lite olika saker hos men blir alltid attraherad av det androgyna oavsett smink och kvinnliga attribut. Kan ibland tända till på en och annan kille från t ex mellanöstern, latinos eller sydeuropeér på håll för att de är så utstuderat sexiga men mest finner jag den energin skrämmande och lite hotfull.

Svar på tråden En fråga till homosexuella om attraktion