Inlägg från: Anonym (Bdsm tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bdsm tjejen)

    Vad är det som gör vissa människor så där djuriskt kåta?

    En sak ska du veta, att ha en fetisch och leva ut i den gör dig helt galet kåt. Det är inte bara själva kåtheten å pirret. Det är en kombination av en hisnande känsla. Går inte att beskriva, som att befinna sig på kanten av ett stup känsla, i kombination med vällust.

    Och en annan sak ska du med veta, i grupper som utövar sina fetischer tillsammans råder hög moral. Och väldigt mycket mer respekt än ett krograggs knull!

    Ett nej är alltid ett nej, och aldrig någonsin har jag blivit övertalad eller tjatad på att göra saker jag Inter vill! Men i vaniljvärden händer detta ständigt.

    Vaniljsex är inte alltid så vaniljig!

    Jag tycker jag hör kvinnor klaga allt som ofta på hur deras män vill göra saker dom inte vill, att man inte blir sedd, att sexet inte är tillfredställande på ett eller annat sätt.

    I fetisch världen är man alltid överens och vill ständigt lyfts varandra till absolut högsta möjliga extas!

    Rekommenderar er att testa!

    Det är härligt! Alla har vi en fetisch, vi vet bara inte alltid om det


    Anonym (diversiteter) skrev 2019-04-15 21:48:56 följande:

    De jag menar är den typen av sexualiteter där luktsinne tycks försvinna och gränser suddas ut? De flesta verkar ju hålla sig inom någon slags moral men sen finns det gruppen som har fetischer, är rump & bajsintresserade, utövar sexuellt våld och olika perversiteter?

    Vad får människor att gå över anständiga gränser och dessutom hävda att de tär nromalt?


Svar på tråden Vad är det som gör vissa människor så där djuriskt kåta?