Inlägg från: Anonym (Oplanerat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oplanerat)

    När blev ni av med eran oskuld?

    Jag var 25. Blev förförd av han som sen blev min älskare i ett år. Det var dåligt för att jag hade tänkt vänta tills jag var gift. Men det var bra för att det var jätteskönt.

  • Anonym (Oplanerat)
    Anonym (andrasortering) skrev 2019-04-16 09:35:00 följande:
    Fast det var ju inte oskulden som rök då förstås. Andra gången vi träffades, då blev det av. Hångel, smek, oralt, sen tog jag henne bakifrån. Kändes väldigt bra att äntligen bli av med oskulden. Var dags.
    Har det blivit någon fortsättning för dig sen då?
  • Anonym (Oplanerat)
    Anonym (andrasortering) skrev 2019-04-16 10:09:21 följande:
    Nej tyvärr. Man hör ibland att det lossnar för killar efter de blivit av med oskulden. Det är olika tydligen. Man ska ju hitta nån där intresset är ömsesidigt också.
    För mig "lossnade" det så att jag fortsatte att ha sex med han som förförde mig, men efter att det tog slut har jag inte haft någon. Jag hoppades fortsättningsvis på att hitta en livskamrat och kunna gifta mig, men det har inte lyckats. 

    Om man inte har krav på fast relation tycker man att det skulle vara enklare att få till sex efter att man en gång har tappat oskulden, men det är som du säger att det måste ändå vara ett ömsesidigt intresse. Hoppas det lyckas för dig.
  • Anonym (Oplanerat)
    Anonym (Ellen) skrev 2019-04-16 11:10:51 följande:

    Jag var 15, han 17 och erfaren.

    Tjatsex.

    Var riktigt smärtsamt och jag var inte redo.

    Relationen med honom har påverkat min syn på förhållande och sex negativt.

    Önskar jag hade stått på mig och väntat. Önskar jag hade genomskådat honom och inte gått på allt tomt kärleksprat.


    Tråkigt att det blev så jobbigt. Hoppas du hittar en fin kille som kan ge dig bättre upplevelser av relation och sex.
  • Anonym (Oplanerat)
    Anonym (.) skrev 2019-04-16 10:09:58 följande:

    Jag var 15 år, fyller 19 nu i Maj. Vi träffades på en fest, vi gick hem till honom och nu idag är vi förlovade, sambos och har en son tillsammans. 


    Kul att en tidig debut ledde till en lyckad familjebildning.
  • Anonym (Oplanerat)
    Anonym (17) skrev 2019-04-16 10:03:33 följande:

    Jag var 17, jättekär, han var kär i mig, vi var tillsammans, vi var hemma, nyktra, överens, sjukt kåta på varandra, precis allt var rätt. Jag hade i nästan ett år innan varit tillsammans med en äldre kille som tjatat på mig, men det hade aldrig känts rätt och jag är så glad att jag aldrig gjorde det med honom. 

    Själva penetrationen var väl inte jätteskön som jag minns det, men det var fantastiskt för att vi var så kära och ville så mycket. Han var omtänksam och uppmärksam och jag kommer ihåg att det efter inte alls många gånger blev helt underbart. 


    Det låter härligt!
  • Anonym (Oplanerat)
    telly skrev 2019-04-16 15:59:49 följande:
    Sexan... Oj vad ungt .
    Alltför ungt, jo
  • Anonym (Oplanerat)
    Kalleh skrev 2019-04-16 21:22:17 följande:

    Hej! Typ hälften har haft sköna första gången och hälften helt hemska:/

    Hm..den som heter anonym och sen sugen o parentesen vill ja ska skriva till mej allså pm :):):)


    Tråkigt att så många har dåliga debuter. För vissa kom den alltför tidigt och för andra när de bara annars inte var redo.
Svar på tråden När blev ni av med eran oskuld?