• Anonym (Nenaj)

    Göteborgare

    Vad tycker ni om stan?

  • Svar på tråden Göteborgare
  • Anonym (Nenaj)
    Långbenopluto skrev 2019-04-17 06:59:28 följande:

    Oj, varför är det så hemligt??

    Med tanke på att du är anonym?


    Råkade bli så.
  • Anonym (Nenaj)
    Långbenopluto skrev 2019-04-17 06:59:28 följande:

    Oj, varför är det så hemligt??

    Med tanke på att du är anonym?


    Vad tycker du som göteborgare om Götet?
  • Anonym (Frågor)

    Vad är = Göteborgare? Måste man vara infödd eller räknas inflyttade också? Vad är = stan? Hela Göteborgs stad? Endast innerstaden?

  • Anonym (Nenaj)
    Anonym (Frågor) skrev 2019-04-17 17:18:48 följande:

    Vad är = Göteborgare? Måste man vara infödd eller räknas inflyttade också? Vad är = stan? Hela Göteborgs stad? Endast innerstaden?


    Styft räknat kommunen, *Göteborgs stad* som den formellt heter.

    Inflyttade räknas väl också om man med inflyttad menar *bott här några år iaf*. Styft.
  • Anonym (Liseberg)

    Lagom stort centrum. Gillar Linne' med alla små restauranger, bättre än avenyn. Liseberg såklart finns ju. En jättefin skärgård med fantastiska öar att besöka, eller bo på. + mycket mer än så =)

  • Anonym (Nenaj)
    Anonym (Liseberg) skrev 2019-04-18 11:12:54 följande:

    Lagom stort centrum. Gillar Linne' med alla små restauranger, bättre än avenyn. Liseberg såklart finns ju. En jättefin skärgård med fantastiska öar att besöka, eller bo på. + mycket mer än så =)


    Har du någon uppfattning om Stockholm med, tror du?
  • Anonym (Liseberg)
    Anonym (Nenaj) skrev 2019-04-18 15:52:52 följande:

    Har du någon uppfattning om Stockholm med, tror du?


    Fin och vacker, men alldeles för stor och stressig för mig. Syrran bor där och jag blir stressad bara av att åka och hälsa på henne =).
  • Anonym (Nenaj)
    Anonym (Liseberg) skrev 2019-04-18 15:58:19 följande:

    Fin och vacker, men alldeles för stor och stressig för mig. Syrran bor där och jag blir stressad bara av att åka och hälsa på henne =).


    Dock kan man tänka sig att inget problem är för litet och de flesta har nog eget att tänka på / redan sett så mycket. På gott och ont.
  • Anonym (Liseberg)
    Anonym (Nenaj) skrev 2019-04-18 16:15:51 följande:

    Dock kan man tänka sig att inget problem är för litet och de flesta har nog eget att tänka på / redan sett så mycket. På gott och ont.


    Så kan det såklart vara :)
  • Anonym (Nenaj)
    Anonym (Liseberg) skrev 2019-04-18 17:48:45 följande:

    Så kan det såklart vara :)


    Ah.
Svar på tråden Göteborgare