• Anonym (lösning?)

    liten penis eller?

    Jag har bra sex med min man njuter med honom på alla olka sätt och vi tillfredställer varandra alltid när vi har samlag, men han vill hellst ha analsex.

    La märke till att han njuter av vid analsex och det kan vara stor orsak att det är trångare och skönare för honom samt för mig också men jag vill gärna inte att han ska vänja sig vid det för då blir det ingen vanlig sex!

    Vet inte om det är storleken av hans penis som inte får honom att njuta vid vanlig sex ika mycket som vid analsex eller är det jag som inte är så trång, trotts att vid mina äldre förhållanden så har jag fått höra att jag är trångt ..

    Jag har köpt knipkulor men använt dem 1 gång än så länge, kán ni vara snälla och hjälpa mig och hitta en lösning :(...

    tappar hoppet snart

  • Svar på tråden liten penis eller?
  • Anonym (ByggareBOB)

    Ni kan väl kommunicera istället för att gissa på varsitt håll?

  • Anonym (lösning?)

    Det är lite känsligt för min del och jag vill gärna hitta lösning innan jag går så långt att jag tar upp det med honom Obestämd

  • Anonym (lösning?)
    Anonym (ByggareBOB) skrev 2019-04-17 23:05:54 följande:

    Ni kan väl kommunicera istället för att gissa på varsitt håll?


    Det är lite känsligt för min del och jag vill gärna hitta lösning innan jag går så långt att jag tar upp det med honom Obestämd
  • Anonym (A)

    Tycker du att det känns för lite för att det ska vara skönt för dig? Jag tänker, känner inte du något så tror jag inte heller att han känner så mycket och vise versa.. Annars bör du nog fråga honom, varför han så mycket hellre föredrar din anal framför vaginalt sex.

  • Anonym (ByggareBOB)
    Anonym (lösning?) skrev 2019-04-17 23:09:53 följande:

    Det är lite känsligt för min del och jag vill gärna hitta lösning innan jag går så långt att jag tar upp det med honom


    Lösningen du kommer fram till kanske inte är det bästa för honom?
  • Anonym (lösning?)
    Anonym (A) skrev 2019-04-17 23:10:35 följande:

    Tycker du att det känns för lite för att det ska vara skönt för dig? Jag tänker, känner inte du något så tror jag inte heller att han känner så mycket och vise versa.. Annars bör du nog fråga honom, varför han så mycket hellre föredrar din anal framför vaginalt sex.


    Han själv har inte nämnt att han mer njuter av anal än vaginalt, men jag har lagt märke ut av hans beteende under samlaget men nämner inte det så att jag ej förstör stämningen, till skillnad från mina äldre förhållanden * ja han har mindre penis men inte så liten* jag vill heller inte såra honom och fråga ang det är rädd att det sker en gräns mellan mig och honom efteråt :(
  • Anonym (lösning?)
    Anonym (ByggareBOB) skrev 2019-04-17 23:12:25 följande:
    Lösningen du kommer fram till kanske inte är det bästa för honom?
    Det finns alltid lösning än denna utväg! Du får det låta som om  det är stopp och inga lösingar alls finns :/
  • Anonym (ByggareBOB)

    Det jag menar är att det känns skevt att du ska hitta en lösning utan att involvera honom.

  • Anonym (Rödluvan)

    Ja men passa dig. Hade något liknande. Berodde inte på att jag inte var trång utan han var analfixerad.

    Blev bara analsex sista åren. Gick liksom inte att ändra när det gått ett tag. Glad jag blev av med detta när jag gjorde slut.

    Varför är folk så rädda att kommunicera kring sex?. Var osäker som yngre och hade massa skitsex. Men lärt mig att säga vad jag vill numera.

  • Anonym (lösning?)

    Jag försöker prata med honom om mycket när det gäller våran sexliv men han verkar ha fastnat för ngt som han vänjt sig vid innan vi gifte oss ????????.. mycket som behöver ändras men antigen försöker han inte hänga med på vad jag säger och vill få fram eller så försöker han tvångsmässigt förklara för mig att det är ända sättet som finns ????????

Svar på tråden liten penis eller?