• Äldre 18 Apr 11:10
    366 visningar
    5 svar
    5
    366

    Messenger

    Hej!

    Känner att jag är väldigt dålig på detta, så snälla tyck inget om denna frågas vinkling.

    Jag känner att jag aldrig är inne på messenger (den som facebook tyvärr har hand om) på de tider då ingen annan är inne.

    Min sambo sa att om jag inte ville ha messenger så fick jag ta bort facebook och sedan inte koppla messenger till telefonen. Hur gör jag då? Går det ens?

    Jag vill ju helst ha kvar facebook. Är bara irriterad att ingen är inloggad på messenger när jag kan vara det. Om jag bara kan använda messenger med en laptop så är ju det också en process. Jag vill ha bort messenger men kvar facebook. Hur gör jag?

    Snälla hjälp mig!

  • Svar på tråden Messenger
  • Äldre 18 Apr 11:51
    #2
    Transan88 skrev 2019-04-18 11:19:01 följande:

    Säg som det verkligen är så kanske fler vill hjälpa dig. Gissar på att du har en kontrollerande man som hatar att du har kontakt med dina vänner?


    Nej så är det inte.

    Min sambo försöker hjälpa mig över mobil och jag förstår inte.

    Jag vill alltså ha bort messenger. Har ändå aldrig vänner inloggade samma tid som jag har möjlighet att vara inloggad.

    Men även om jag vill ha bort messenger så vill jag ha kvar facebook.
  • Äldre 18 Apr 11:54
    #3

    Du tar bort messenger appen men låter facebook vara kvar på mobilen så är problemet löst.

  • Äldre 18 Apr 12:05
    #4
    Lånehajen skrev 2019-04-18 11:54:18 följande:

    Du tar bort messenger appen men låter facebook vara kvar på mobilen så är problemet löst.


    Ok det funkar så? Vad bra, tack
  • Anonym (K)
    Sun 21 Apr 2019 08:46
    #5

    Varför måste du ta bort messenger? Det är väl bra att ha ifall du ska skicka meddelande till någon. Man är ju inte inne på messenger. Den används till att skapa grupper och skicka meddelanden. Förstår inte varför du måste ta bort den.

Svar på tråden Messenger