• Anonym (Svårtattinteveta)

    Träffat kille ca 2 månader, behöver råd!

    Hej!

    Jag har träffat en kille i ca 2 månader nu, från en dejtingsida. Vi pratade till och från på sidan i några månader och sedan bestämde vi oss för att ses på en fika.

    Sedan dess har vi fortsatt att träffas och allt känns väldigt bra, vi Har träffats totalt ca 11-12 gånger och har sovit över hos varandra.

    Jag tycker verkligen om denna killen och känns som jag börjar tycka om honom mer och mer för varje gång vi ses. Jag har börjat längta tills vi hörs nästa gång och tills vi ses igen.

    När vi ses känns allt bra, vi håller om varandra, myser och pussar varandra och säger att vi saknat varandra när vi ses igen. Det känns som jag vet vad jag vill och jag vill gärna träffa honom oftare och göra mer saker tillsammans. Han bor ca 40 min ifrån mig. Båda jobbar på vardagarna och vi ses mest till helgerna. Men de två senaste gångerna så har han haft mycket att göra..vilket jag har förstående för nu när det börjar bli vår och man vill fixa i trädgården m.m. men det har varit så att vi har setts på fredag efter jobbet vid kl 19 och ätit god mat och myst med en bra film, och allt har varit jättemysigt. Men antingen har jag fått åka tidigt på morgonen för han skulle fixa grejer eller så har han fått åka tidigt för att han hade saker att göra.

    Känns som jag vill ha mer tid att spendera med honom, blir inte många timmar jag får umgås med honom när vi ses kl 19, sen sover vi och sen åker han eller jag tidigt hem igen.

    Vi skriver godnatt och God morgon nästan varje dag, och skriver puss och skickar "puss smileys" till varandra och skriver "snygging" m.m till varandra.

    Det jobbiga är att inte veta, när vänner fråga om vi är tillsammans kan jag inte svara på det för det är inte bekräftat. Jag vet inte ens vad jag ska kalla det..att vi dejtar kanske... Nu till påskhelgen frågade jag vad han skulle göra. Han skulle inte göra så mycket..Han skulle grilla med en polare på påskdagen..Men frågade om vi skulle ses något. Jag skulle fråga det också. Sen frågade han om vi kunde ses mellan påskdagen och annandag påsk. Vi bestämde oss för det.

    Men hade gärna velat träffa honom innan, var en vecka sedan och jag har sett fram emot att träffa honom och längtar, känns som en evighet. Så ses vi till helgen, sen ses vi väl inte på en vecka igen. Vet inte om jag ska fråga honom hur han ser på oss..eller om det är för tidigt. Vill ju inte skrämma bort honom om han skulle tycka att det är för tidigt att ta upp. Men det tär på mig att inte veta riktigt vad han känner/vill.

    Hoppas ni kan ge mig lite råd!

  • Svar på tråden Träffat kille ca 2 månader, behöver råd!
  • Anonym (***)

    Det enda råd jag kan ge dig är att prata med honom. Säg att du vill träffas längre stunder. 

  • Anonym (€&%)

    Ja bara att säga att du skulle vilja träffa honom oftare

Svar på tråden Träffat kille ca 2 månader, behöver råd!