• Anonym (Äcklig)

    + och separation-nej!

    Vi kom överens om separation, han var trött på oss, jag slutade med p piller, vi hade inte haft sex på flera månader, han ville inte ens ge mig en kram, vi blev vänner men fortsatte bo ihop för bostadskrisen, men det hettade till, det kändes som vi löst alla problem och vi skulle fortsätta som en familj. Han visste jag hade ägglossning men ignorerade det och jag var bara så otroligt smickrsd han ville ha mig, ha vår familj. Redan efter ångrade han sig, det kändes som ett slag, jag insåg hur fel jag haft, då förstod jag att han bara utnyttjade mina känslor för att få sig ett ligg, det var ett spel, jag hoppades på akutpillret skulle hjälpa, min självkänsla hamnade mer i botten och jag hittade äntligen en bostad.

    Nu sitter jag här med +, flyttlådorna packade och det är inte så enkelt. Har inte sagt något och har inte tänkt heller för jag vill inte bo med honom.

    Kan man välja en skrapning? Medicinsk vägrar jag.

    Dels vill jag behålla det också men jag vet det inte är rätt läge. Vill inte ens tänka mig vad alla andra skulle snacka! Jag vill verkligen flytta och inte ha en familj med honom någon mer. Känslorna dog när han gjorde så där mot mig, jag kände mig så äcklig.

  • Svar på tråden + och separation-nej!
  • Anonym (Äcklig)
    Mackan1978 skrev 2019-04-18 16:45:27 följande:

    Jag skulle rekommendera dig att behålla barnet.


    Varför?

    Jag här inga förutsättningar för att ge ett bra liv.

    Jag här inget fast jobb och ska få försörjningsstöd. Vi har redan barn, det känns nog de ska ha oss på olika håll. Ett spädbarn skulle bli svårt.

    Jag här haft längtan efter fler barn och trodde han ändrat sig. Mrn han bata spelade med mina känslor.
  • Anonym (Anna)

    Ta bort barnet. Varför ännu ett barn som ska leva med separerade föräldrar, dessutom när du inte kan försörja det?

    Du får stå ditt kast, du hade sex fast du visste att du hade ägglossning samt att ni skulle separera. Att du ville tro något annat är bara önsketänkande, du stämde inte av med honom.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Äcklig) skrev 2019-04-18 17:04:58 följande:
    Varför?

    Jag här inga förutsättningar för att ge ett bra liv.

    Jag här inget fast jobb och ska få försörjningsstöd. Vi har redan barn, det känns nog de ska ha oss på olika håll. Ett spädbarn skulle bli svårt.

    Jag här haft längtan efter fler barn och trodde han ändrat sig. Mrn han bata spelade med mina känslor.
    Hur kunde du tro att han ändrat sig? Pratar man inte om sådant i ett förhållande?
  • Anonym (Äcklig)
    Anonym (Anna) skrev 2019-04-18 17:37:25 följande:

    Hur kunde du tro att han ändrat sig? Pratar man inte om sådant i ett förhållande?


    För att vi pratade före förstås. Han brydde sig inte. Därför jag känner mig lurad och sen sa han atr han ville bara ha ett ligg, äcklad.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Äcklig) skrev 2019-04-18 18:54:06 följande:
    För att vi pratade före förstås. Han brydde sig inte. Därför jag känner mig lurad och sen sa han atr han ville bara ha ett ligg, äcklad.
    Så han sade innan ni hade sex att han ville ha ett barn till med dig, och du trodde på honom, fast han sagt att han ville lämna er?
  • Anonym (Äcklig)
    Anonym (Anna) skrev 2019-04-18 17:36:41 följande:

    Ta bort barnet. Varför ännu ett barn som ska leva med separerade föräldrar, dessutom när du inte kan försörja det?

    Du får stå ditt kast, du hade sex fast du visste att du hade ägglossning samt att ni skulle separera. Att du ville tro något annat är bara önsketänkande, du stämde inte av med honom.


    Ja självklart pratade vi, men han sa så för att få ett ligg. Jag beslöt gå vidare helt efter han sagt hur det låg till.
  • Anonym (Äcklig)
    Anonym (Anna) skrev 2019-04-18 18:55:43 följande:

    Så han sade innan ni hade sex att han ville ha ett barn till med dig, och du trodde på honom, fast han sagt att han ville lämna er?


    Ja, tänkte han ångrade sig, men han utnyttjade mig.
Svar på tråden + och separation-nej!