• Äldre 18 Apr 16:37
    609 visningar
    31 svar
    31
    609

    Flera orgasmer

    Har hört att det finns män som då de fått en orgasm, kan fortsätta igen bara efter en mindre paus. Hur är det möjligt? Är det möjligt?


    Är mycket avundsjuk på en sådan förmåga. Att hålla igen i flera timmar är lite jobbigt men det vägs ju i.o.f. upp av det trevliga som händer i alla fall. Fast går det av misstag är det ju kört.


    Önskar det fanns orgasmfördröjande piller!

  • Svar på tråden Flera orgasmer
  • Anonym (Man)
    Äldre 18 Apr 16:44
    #1

    Har själv svårt att ladda om efter ett sprut, däremot har jag fått orgasm och följt upp det med en orgasm och ett sprut samtidigt bara några minuter efteråt.

    Detta är något jag lärt mig göra i 38 års ålder så innan det var orgasm och sprut samma sak. I 20 års åldern minns jag att dåvarande flickvän på att om hon runkade av mig snabbt och att vi sedan väntade i typ 5 min så kunde jag hålla på mycket längre att knulla henne. Hon såg det som en win-win situation. En snabb runk klarade hon av på några minuter bara utan större ansträngning.

    Det var tider det, nu sprutar jag på kvällen så måste jag typ vänta till morgonen innan jag kan köra på igen.

  • Anonym (kvinn­a)
    Äldre 18 Apr 16:44
    #2

    Tips! Runka före sexet. Då är du inte lika känslig och borde kunna hålla på längre..

  • Äldre 18 Apr 17:32
    #3
    Anonym (Man) skrev 2019-04-18 16:44:15 följande:

    Har själv svårt att ladda om efter ett sprut, däremot har jag fått orgasm och följt upp det med en orgasm och ett sprut samtidigt bara några minuter efteråt.

    Detta är något jag lärt mig göra i 38 års ålder så innan det var orgasm och sprut samma sak. I 20 års åldern minns jag att dåvarande flickvän på att om hon runkade av mig snabbt och att vi sedan väntade i typ 5 min så kunde jag hålla på mycket längre att knulla henne. Hon såg det som en win-win situation. En snabb runk klarade hon av på några minuter bara utan större ansträngning.

    Det var tider det, nu sprutar jag på kvällen så måste jag typ vänta till morgonen innan jag kan köra på igen.


    HUR får man orgasm utan att spruta?!
  • Anonym (kukid­inmun)
    Äldre 18 Apr 17:56
    #4
    Anonym (kvinna) skrev 2019-04-18 16:44:35 följande:

    Tips! Runka före sexet. Då är du inte lika känslig och borde kunna hålla på längre..


    Men då har nog intresset avtagit, skulle jag tro.
    Nej, allt det där har med ålder och genetiska förutsättningar att göra.
  • Äldre 18 Apr 18:10
    #5
    Anonym (kvinna) skrev 2019-04-18 16:44:35 följande:

    Tips! Runka före sexet. Då är du inte lika känslig och borde kunna hålla på längre..


    Har faktiskt testat, men det blev för lång tid emellan  och den önskade verkan hade försvunnit.


    Det verkar vara annorlunda för kvinnor.

  • Äldre 18 Apr 18:14
    #6

    För några år sen när jag hade flera olika sexpartners och var ganska aktiv på den fronten kunde jag komma och sen fortsätta direkt.. som mest kom jag nog 3 ggr i följd sådär under loppet av en timme tippar jag på! Dels var det säkert för att jag var ganska "aktiv" då plus att jag var väldigt upphetsad av tjejen i fråga.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 18 Apr 23:54
    #7

    Ja, hur det funkar vet jag inte, men jag kan ladda om och bli hård igen, typ 5 minuter efter första sprutet. Har alltid varit så. Är 38 nu.

    Det behövs mer återhämtning mellan sprut 2 och 3. Typ ett par timmar eller liknande.

  • Anonym (En gång.)
    Fri 19 Apr 2019 13:39
    #8

    Min fru hade en pojkvän som kunde flera gånger på raken. Han kunde fortsätta direkt efter utlösningen och ofta ännu en tredje gång. Det var en fördel att inte behöva vara rädd för att samlaget skulle ta slut plötsligt. Råkade det gå för fort kunde han ändå fortsätta. Ibland kunde det bli väl långa samlag när han jagade sin tredje orgasm, men i huvudsak tyckte hon att det var positivt med en kille med denna förmåga. För mig är det tyvärr kört när det har gått.

  • Anonym (Maskr­osen)
    Fri 19 Apr 2019 13:42
    #9
    Anonym (En gång.) skrev 2019-04-19 13:39:17 följande:

    Min fru hade en pojkvän som kunde flera gånger på raken. Han kunde fortsätta direkt efter utlösningen och ofta ännu en tredje gång. Det var en fördel att inte behöva vara rädd för att samlaget skulle ta slut plötsligt. Råkade det gå för fort kunde han ändå fortsätta. Ibland kunde det bli väl långa samlag när han jagade sin tredje orgasm, men i huvudsak tyckte hon att det var positivt med en kille med denna förmåga. För mig är det tyvärr kört när det har gått.


    Ja en sådan kille hade jag velat ha:)
  • Anonym (Maskr­osen)
    Fri 19 Apr 2019 13:42
    #10
    Anonym (En gång.) skrev 2019-04-19 13:39:17 följande:

    Min fru hade en pojkvän som kunde flera gånger på raken. Han kunde fortsätta direkt efter utlösningen och ofta ännu en tredje gång. Det var en fördel att inte behöva vara rädd för att samlaget skulle ta slut plötsligt. Råkade det gå för fort kunde han ändå fortsätta. Ibland kunde det bli väl långa samlag när han jagade sin tredje orgasm, men i huvudsak tyckte hon att det var positivt med en kille med denna förmåga. För mig är det tyvärr kört när det har gått.


    Ja en sådan kille hade jag velat ha:)
Svar på tråden Flera orgasmer