• Pluppa

    Positivt?

    Hej! Jag är på äl+12, gjorde ett testa tidigt äl+6 fick svagt pos, tog sen ett neg på morgonen äl+8sen svagt svagt på em samma sak äl+9.. Tog ett digitalt och ett vanligt i morse negativt... Tog ett vanligt från rsfu nu på em, efter 5 min tok negativt sen efter 20 min syns de här? Vet att man inte ska läsa av efter 5 min typ men är de någon som har erfarenhet av dessa test å har fått samma å varit gravida?

  • Svar på tråden Positivt?
  • Anonym (L)

    Tycker du borde vänta tills imorgon och ta ett test på morgon urinet, förlita dig inte på ett svar så långt efter

  • Jordgubbarmeglass

    Inom 30 minuter kan man läsa av när det gäller rfsu.

    Vilket det ser ut som det är.

    Ta ett nytt I morgon när du hållt dig flera timmar. Lycka till

  • Pluppa

    Tog ett nytt när jag vaknade men de va neg för att sen få en trådtunn linje efter ca 11 min.. Känns som de inte är något.. Har bim i morgon funderar på om jag ska ta det digitala då om inte mensen dykt upp? Men hur tillförlitliga är dem på bim dagen

  • Pluppa

    bim idag, ingen mens än, digitala visar inte gravid, ingen mensvärk ingenting.. Blir galen ????

  • Pluppa
    Ev95 skrev 2019-04-20 08:07:41 följande:

    Vad tycker ni? Clearblue early är på bim-1 idag


    Jag ser =)
  • ballerinakakaoreo
    Pluppa skrev 2019-04-20 08:21:17 följande:

    bim idag, ingen mens än, digitala visar inte gravid, ingen mensvärk ingenting.. Blir galen ????


    Vänta tills efter helgen och se, har ingen mens kommit då så testar du igen :)
    Ev95 skrev 2019-04-20 08:07:41 följande:

    Vad tycker ni? Clearblue early är på bim-1 idag


    Jag ser också! :)
  • Pluppa
    Jodyanna skrev 2019-04-21 11:18:30 följande:

    Tror att du är gravid. Annars borde de vara tokblankt.


    Vet inte vad jag ska tro ja haha... Tog även en vanlig feber temp idag å då har jag 37,7, känner mig inte ett dugg sjuk annars så är jag jätte dålig vid typ 38..men kanske håller på å bli sjuk vem vet =) vanlig kroppstemp brukar vara 36...
  • Leos Mamma 88
    Pluppa skrev 2019-04-21 09:13:51 följande:

    Bim +1 fortfarande in klok över om de är spök ????


    Det ser inte ut som ett spök. Tror du är gravid.

    Det kan vara så att ÄL skett senare än du trott, därför visar digitala inte gravid.

    Ta ett nytt digitalt om några dagar så ska du se att det står gravid
  • Pluppa

    Fast jag har kört med cb digitala äl test med dubbel indikator å fått fast gubbe .. Men aah vem vet vi får se =), känner iaf ingenting någonstans så vi får se =)

  • Omstart2019
    Jodyanna skrev 2019-04-21 11:18:30 följande:

    Tror att du är gravid. Annars borde de vara tokblankt.


    Inte om det är RFSU dock, de verkar jätteofta visa streck trots ingen graviditet.
    2007, 2010, och BF 190610
  • September89

    Jag fick ett som såg ut exakt sådär inom testtiden då mensen var någon dag sen. Tyvärr så var jag inte gravid den gången så efter det köpte jag inte RFSUs tester igen. Testa något annat märke om mensen inte dyker upp. Håller tummarna för att du får ett positivt svar!

Svar på tråden Positivt?