• Anonym (Lagom psyksjuk)

    Vill ur ensmheten

    Kämpar på men är så ensam. Har gett upp om kärleksförhållanden och har inga nära vänskapsrelationer. Har bl. a diagnos Borderline men inget vet om det. Håller masken på jobbet men skulle vilja kunna träffa folk jag kan vara mig själv med. Är kvinna i 40-årsåldern och bor i Stockholmsområdet. Vet någon här hur man kommer i kontakt med folk som är lite l lagom psykiskt sjuka ????? Grupp härifrån som träffas? Nån som vill höras med mig?

  • Svar på tråden Vill ur ensmheten
  • Benny Retro

    Det kan krävas lite mod att nå ut till andra. Men kliver man väl över detta steg så finns andra människor där som också vill umgås. Om du har något intresse eller intresserar dig för något speciellt så finns det allt som oftast grupper du kan ansluta dig till. Vare sig det är en idrottsförening eller diverse Pokémon GO-samfund.

  • Anonym (A)
    Benny Retro skrev 2019-04-18 23:17:23 följande:
    Det kan krävas lite mod att nå ut till andra. Men kliver man väl över detta steg så finns andra människor där som också vill umgås. Om du har något intresse eller intresserar dig för något speciellt så finns det allt som oftast grupper du kan ansluta dig till. Vare sig det är en idrottsförening eller diverse Pokémon GO-samfund.
    Håller med
  • Anonym (Lagom psyksjuk)

    Just nu skulle jag bara vilja träffa och prata med andra med psykisk ohälsa. Finns ju så många mammagrupper här men ingen ensamhets- eller psykgrupp ;)?

  • Anonym (Mi2)
    Anonym (Lagom psyksjuk) skrev 2019-04-18 23:35:09 följande:

    Just nu skulle jag bara vilja träffa och prata med andra med psykisk ohälsa. Finns ju så många mammagrupper här men ingen ensamhets- eller psykgrupp ;)?


    Jag är på! Är också psyksjuk. Nåja, mår allt bättre nu med rätt behandling, men är inte i toppform och efter ett liv med psykisk sjukdom så är jag rätt ensam. Fyller 35, bor i 08-omårdet.
  • Anonym (Lagom psyksjuk)
    Anonym (Mi2) skrev 2019-04-19 14:03:12 följande:

    Jag är på! Är också psyksjuk. Nåja, mår allt bättre nu med rätt behandling, men är inte i toppform och efter ett liv med psykisk sjukdom så är jag rätt ensam. Fyller 35, bor i 08-omårdet.


    Vad roligt att du är på! Har precis påbörjat en intensiv behandling ????

    Bor också i 08-området och är 44. Hur hörs man i privat meddelande när vi båda är anonyma ?????
  • Anonym (Lagom psyksjuk)
    Anonym (Mi2) skrev 2019-04-19 14:03:12 följande:

    Jag är på! Är också psyksjuk. Nåja, mår allt bättre nu med rätt behandling, men är inte i toppform och efter ett liv med psykisk sjukdom så är jag rätt ensam. Fyller 35, bor i 08-omårdet.


    Frågetecknen i mitt förra inlägg var smileysar ;)
  • Anonym (10 år)

    10 år yngre men är väl även jag lagom psyksjuk, dock pga pmds. Skriv om du vill pratas vid, finns i Sthlm.

Svar på tråden Vill ur ensmheten