• Anonym (Anonym.)

    Vill att han ska komma tillbaka, men ändå inte.

    Okej. Jag dejta en kille i nästan ett år, lång historia kort - jag blev kär och skrämde iväg honom, pga vad jag tror min osäkerhet. Jag ifrågasatte honom flera gånger vad han ville och vad han var ute efter och han försäkrade mig alltid om att han var seriös och att han tyckte om mig.

    Pga olika omständigheter och visst beteende (kan inte skriva allt med risk för att outa mig) från honom så fortsatte han att göra mig extremt osäker. Det spelar liksom ingen roll vad man säger, när man inte visar att det faktiskt är så.

    Oavsett. Sista gången jag ifrågasatte honom o hans intentioner, så "lämnade" han mig med svaret att han inte har några känslor för mig - genom ett fucking sms...

    Han vill vara vänner men inte mer än så.

    Han känner inget alls.

    Jag blev jätteledsen, sårad och besviken, kände mig utnyttjad o gud vet vad. Jag vill inte vara hans vän, jag är ju för fan kär i honom och det vet han.

    Jag tog bort honom på de sociala medier som vi delar och ville aldrig mer se honom.

    Men. Och ett stort sådant.

    Jag vet inte vad det är, men jag går o hoppas på att han ska inse att han saknar mig/oss och att han ska höra av sig, typ be om ursäkt eller något och att han insett att han nog faktiskt tycker om mig ändå.

    Men samtidigt så känner jag, att nej, hör han av sig ska jag be honom fara o flyga.

    Hur kommer jag över detta? Ska jag höra av mig (3 veckor sedan vi sist pratade), eller ska jag fortsätta hoppas på att han hör av sig - eller... ska jag bara lägga ner, o sluta hoppas på något som så uppenbart aldrig kommer hända?

    Hjälp tack =)

  • Svar på tråden Vill att han ska komma tillbaka, men ändå inte.
  • Steffqw

    Tycker du ska lägga ner. Låt 3 veckor blir 5 veckor, 6 veckor osv osv. Låt tiden läka såren. DU behöver inte inte någon som inte vill ha dig. Låt det bara passera och gå vidare.

    Du är stark och klarar dig. Han har tydligt sagt vad han vill. Killar är oftast ärlig och det de säger stämmer för det mesta och de håller sig till det.

Svar på tråden Vill att han ska komma tillbaka, men ändå inte.