• Anonym (Bögigt?)

    Killar som trycker hjärta på andra killars kommentarer på facebook - bögar?

    Ett "fenomen" jag funderat över. Ibland ser man att en kille har tryckt hjärta på en annan killes kommentar på facebook. Ser lite bögigt ut enligt mig. Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Killar som trycker hjärta på andra killars kommentarer på facebook - bögar?
  • Anonym (Sara)

    Tror du att när tjejer skickar ett hjärta på en killes kommentar att det är en sexuell invit eller anspelning? Om inte varför skulle det vara det för en kille?

  • Anonym (hahaha)

    Bögigt?? Ok.... märklig åsikt... men vad gör det isåfall?

  • Anonym (Bögigt?)
    Anonym (Sara) skrev 2019-04-19 05:41:38 följande:

    Tror du att när tjejer skickar ett hjärta på en killes kommentar att det är en sexuell invit eller anspelning? Om inte varför skulle det vara det för en kille?


    Ja om de trycker hjärta på en killes kommentar men ingen annans så är det nog något i luften.


  • Aikido
    Anonym (Bögigt?) skrev 2019-04-23 08:48:37 följande:
    Ja om de trycker hjärta på en killes kommentar men ingen annans så är det nog något i luften.


    Jag tror du är någonting på spåret här. Fortsätt fundera. Gärna resten av livet innan du uttalar dig igen.
  • Anonym (-)
    Anonym (Bögigt?) skrev 2019-04-23 08:48:37 följande:
    Ja om de trycker hjärta på en killes kommentar men ingen annans så är det nog något i luften.
    Det är nog rätt liten chans att du hittar en tjej som enbart likear/kommenterar en enda person på fb/ig.

    I övrigt så känner jag till många män som trycker i hjärtat på fb utan att för den sakens skull vara homosexuella. "Ser lite bögigt ut"? Ja, män ska ju vara hårda matchotyper utan någon form av känslor och dom ska definitivt inte kunna visa uppskattning eller stöd till varandra. Eller vadå? Nej, jag är glad över att jag omger mig med många män som kan vårda sina relationer och vågar visa känslor..
  • Anonym (Blir tokig på alla idiotier)

    Jättebögigt.

    Lägg av nu!

    Vadå bögigt?

    Man är inte gay för att man trycker hjärta.

    Hur gammal är du?

  • Anonym (Sara)
    Anonym (Bögigt?) skrev 2019-04-23 08:48:37 följande:

    Ja om de trycker hjärta på en killes kommentar men ingen annans så är det nog något i luften.


    Ok, så det var du avsåg. En person som nornalt ej skickar hjärtan men som plötsligt börjar med det till en utvald person. Tja det kanske man skulke kunna tolka som intresse på nåt sätt, men för det ktävs ju att man har bra koll på hur denne person normalt kommunicerar med eller utan hjärtan till andra personer i dennes närhet. Så känns väl tolkningsbart som enda tecken.

    Och i det fall som du beskriver its kan du väl omöjligt veta om personetna endast skickar hjärtan till varandra och inte till nån annan.
Svar på tråden Killar som trycker hjärta på andra killars kommentarer på facebook - bögar?