• QueenS

    Till er som är gravida: Använder ni mobilen lika mycket som innan ni blev gravida?

    Jag funderar över användning av mobil medans en är gravid. Hittills har jag använt den som vanligt, kanske mer ibland med allt googlade. Är nyfiken på hur andra tänker och gör :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Till er som är gravida: Använder ni mobilen lika mycket som innan ni blev gravida?
  • whippitwhippet

    Har definitivt använt den mer eftersom jag varit sjukskriven och inte orkat göra så mycket mer än kolla på tv och leka med mobilen. :)

  • Anonym (H)

    Jag använder både den och ipaden mindre då jag är nojig över strålningen.

  • Mompreneur

    Jag undvek mobiler, surfplattor och datorer så mycket som möjligt under graviditeten. Ja och även jag på grund av strålning. Läst för mycket om olika fel i hjärnorna hos nyfödda, som forskare tror beror på strålning och kemikalier i schampo, tvål och annan hudvård.

  • VSG

    Använder telefonen extremt mycket mindre, men det är nog endast pga gravidillamående som förvärras av mobilskärmen. Idag är första gången jag sitter vid en dator på en månad. TV har jag tittat på ca tre-fyra gånger.
    Hade jag inte haft illamåendeproblematiken hade jag nog använt den mer än vanligt då även jag är sjukskriven.

Svar på tråden Till er som är gravida: Använder ni mobilen lika mycket som innan ni blev gravida?