• Krossat hjärta

    Mobilhjälp

    Hej! Finns här ngn som är bra på mobiltelefoner som kan hjälpa mig? Jag hade varit så tacksam!!!!!

    1.) Jag undrar vad den "öppna boken" betyder på historiken och likaså "glasögonen" och "klockan".

    2.) Jag undrar också om det kan dyka upp sidor under dessa flikar som man inte har besökt. Typ spam eller reklam.

    3.) Jag undrar dessutom om det kan komma upp ord som man inte sökt på på Google? (D.v.s. i sökrutan).

    Stort tack på förhand!

  • Svar på tråden Mobilhjälp
  • AnkiC
    Krossat hjärta skrev 2019-04-21 01:00:27 följande:

    Hej! Finns här ngn som är bra på mobiltelefoner som kan hjälpa mig? Jag hade varit så tacksam!!!!!

    1.) Jag undrar vad den "öppna boken" betyder på historiken och likaså "glasögonen" och "klockan".

    2.) Jag undrar också om det kan dyka upp sidor under dessa flikar som man inte har besökt. Typ spam eller reklam.

    3.) Jag undrar dessutom om det kan komma upp ord som man inte sökt på på Google? (D.v.s. i sökrutan).

    Stort tack på förhand!


    Den öppna boken är bokmärken. Där kan du lägga länkar till sidor du vill besöka igen. Glasögonen är läslistor. Där lägger du sånt du vill läsa igen och har åtkomst till offline. Klockan är din sökhistorik.

    Tror inte det kan dyka upp sidor där dom msn inte besökt. Man lägger ju till dem själv.

    Tror Google ger förslag på sökord när man skriver en bokstav så där kan nog ord dyka upp som man aldrig sökt på.
  • Krossat hjärta

    Tack! Så det kommer inte upp saker i sökhistoriken (klockan) om man inte sökt på det? Om man står i sökfältet på Google och trycker neråt så kommer de ord som man har sökt på. Kan det komma ord där om man inte sökt på det? Tack!

  • AnkiC
    Krossat hjärta skrev 2019-04-21 11:02:59 följande:

    Tack! Så det kommer inte upp saker i sökhistoriken (klockan) om man inte sökt på det? Om man står i sökfältet på Google och trycker neråt så kommer de ord som man har sökt på. Kan det komma ord där om man inte sökt på det? Tack!


    Nej det dyker inte upp förslag i sökhistoriken. På listan i Google som dyker upp i sökrutan är det antingen en klocka eller ett förstoringsglas framför. Är det en klocka så är det från din sökhistorik och är det ett förstoringsglas så är det nya förslag.
Svar på tråden Mobilhjälp