• Anonym (Floor)

    Man - hur stora tuttar föredrar du?

    Är stora snyggare visuellt, men inte skönast i handen? Vad tycker DU?

  • Svar på tråden Man - hur stora tuttar föredrar du?
  • Anonym (Andreas)

    Nja.. Jag föredrar fasta bröst, vilket inte alls har med storleken att göra. Har stött på fina små bröst men varit som tomma sladdriga påsar trots sitt utseende och sett större bröst som har varit mer fasta än de sett ut.

    Jag vill alltså ha ett skönt, fast bröst i min hand.

  • Anonym (Man 52)

    D-kupa och större. Visst,fruns väninna har små söta fasta,men föredrar stora tunga. Gungar så härligt då hon har annan man bakifrån.

  • Anonym (Man 38)

    Önskvärt för min del är fasta, mindre typ b-kupa. Stora pösiga bröst tycker jag inte ser fina ut, de ser inte inbjudande att ta på tycker jag när de rör sig och hänger.

  • Anonym (....)

    Fasta storlek b - c ligger rätt nära perfekt, för min del. Men typ 95% av alla bröst jag sett upplever jag som rätt fina.

    Brukar oftast gå igång mer på rumpan än brösten dock.

  • Tom Araya
    Anonym (Floor) skrev 2019-04-22 11:40:23 följande:

    Är stora snyggare visuellt, men inte skönast i handen? Vad tycker DU?


    Gärna större än A, men inte gigantiska (när de börjar närma sig en fotbolls storlek).

    Sedan beror det helt på kroppens storlek i övrigt.
    Små bröst funkar utmärkt på små kroppar och större bröst på större kroppar.

    För små till stor kropp eller för stora till liten kropp är inte snyggt.

    Formen gör också mycket för helhetsintrycket.
  • Anonym (Nyfiken)

    Är ingen bröstkille. Men eftersom jag föredrar smala tjejer så tycker jag det är estetiskt snyggast med bröst i proportion till kroppen. Tycker därför att A-B bröst är snyggast på tjejer.

  • Cnowle

    Det beror främst på vad för person brösten sitter på. Men jag har alltid gillat små söta, inte stora bomber.

  • Anonym (D)

    D-kupa och större.

    Nu kliver snart PK-män in i tråden och säger att storleken inte spelar någon roll och att A-kupa är precis lika attraktivt.

  • Anonym (Man 52)
    Anonym (D) skrev 2019-04-22 21:33:07 följande:

    D-kupa och större.

    Nu kliver snart PK-män in i tråden och säger att storleken inte spelar någon roll och att A-kupa är precis lika attraktivt.


    Antagligen.Har dom fru är det säkert tomma c-påsar som närmat sig naveln på den miljöpartisten.
Svar på tråden Man - hur stora tuttar föredrar du?